pondělí 15. května 2023

Recenze produktů od Maybelline – zklamání nebo nadšení?

Období po konci zimy pro mě vždy znamená nějakou změnu, často jsou to změny pleti nebo vlasů a nehtů… letos se tedy potýkám zejména se změnou pokožky a vlasů, které mi začaly v poslední době velmi vypadávat. Byla jsem tak donucená omrknout nějaký nový make-up a pudr… tentokrát jsem zvolila značku Maybelline, která je velmi známá, ale sama s ní moc zkušeností nemám. A jelikož se zde na blogu dlouho neobjevila žádná recenze, tak jsem si říkala, že se o názor na tyto dva produkty s vámi podělím!


Kombo produktů pro zdokonalení pleti od značky Maybelline.

Hydratační make-up Affinitone

Při výběru make-upu bývám vždy velmi obezřetná, upřímně jsem člověk, kterému make-upy příliš nevyhovují. Svého favorita jsem si našla již před dávnou dobou, a ještě jsem nenašla tedy jiný, který by ho nahradil. Když jsem si ovšem tentokrát říkala, že sáhnu po něčem, co je přímo zaměřeno na hydrataci rozhodla jsem se vyzkoušet Maybelline Affinitone. Jako první musím pochválit minimalistický design a tubu, která mě osobně v rámci dávkování vyhovuje více než make-upy ve skle s pumpičkou. Pojďme ale k samotnému obsahu… tedy make-upu! Ten má velmi jemnou texturu, se kterou lze příjemně pracovat, krytí je jemnější ba střední (silné krytí nevyžaduji). Co mě ale zklamalo je právě samotná hydratace… netuším, zda je můj obličej již tak suchý nebo jen make-up špatně nanáším, ale zejména v oblasti špičky nosu nejen schopna docílit celistvého a hezkého povrchu a nanesení. Po aplikaci se mi na nose ihned objeví malé tečky, které akorát suchost zdůrazní. Okolí líček je však naprosto v pořádku a zde nemám, co vytknout, zlobí mě tedy zejména nos a jeho okolí…


Odstíny produktů jsem vám zachytila přímo na fotografii. Oba odstíny jsou vhodné pro světlejší pleť.

Balení mají oba produkty velmi hezké. U make-upu cením balení v tubě (bez pumpičky).

Make-up jsem jednou také podrobila extra zátěži, a to ve formě slz! Tam bohužel také úplně neobstál, jelikož se na tváři objevily přímo mapy, kde slzy stékaly… nebojte, nic vážného se nedělo, ale co by člověk pro testování make-upu neudělal? :D No dobře… kvůli testování až tak slzy netekly, ale hlavně, že jsme všichni ZDRAVÍ!


U make-upu jsem měla problém zejména při aplikaci na nosu a jeho okolí. Tam jsme s make-upem příliš nekamarádili. U pudru jsem asi měla také o něco větší očekávání... 

Na pudr jsem se hodně těšila a mile mě překvapilo, že je v balení schováno i zrcátko a houbička k nanášení. 


Matující pudr Fit Me! Matte+Poreless

Tento pudr jsem si koupila společně s make-upem a přiznám se, že jeho balení se mi hrozně moc líbilo! Doma jsem navíc zjistila, že součástí pudru je i labutěnka a zrcátko… bohužel pro mě osobně samotná houbička k nanášení pudru moc není, je hodně tuhá a pudr na ní příliš nechytá… proto jsem zůstala u své labutěnky, kterou používám již delší dobu. Co mě mile překvapilo je sjednocení pleti a to, jak hezky pudr opravdu uzavírá póry, jeho efekt je poměrně matující, ale hůře se na labutěnku dostává. Co se tedy týká samotného pudru asi bych jej zhodnotila jako průměrný… moc se mi líbí balení, ale pudr jako takový mě až tolik nezaujal.

 

A jakou zkušenost s těmito produkty máte vy? Jaký make-up a pudr je váš nejoblíbenější?

10 komentářů

  1. Se značkou nemám vůbec žádnou zkušenost a popravdě mě ani neláká.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku jsem nikdy nezkoušela :D. A já takovou kosmetiku nějak nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za recenzi. Já jsem vyzkoušela Rimmel. Je docela krycí, ale po nanesení budí dojem masky, není moc přirozený. Budu hledat dál, ráda bych zkusila něco od dražších značek, ale na to musím našetřit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, oba produkty znám a mám ráda, k Fit me pudru jsem měla i jejich makeup, ale já mám teda pleť mastnou. Na střední to byla moje oblíbená dvojka, nestálo to tolik peněz a moc pěkně to fungovalo. Teď mám Catrice True skin makeup už druhé balení a od Catrice i nějaký jejich základní pudr a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si v životě nekoupila makeup - jen jednou bb cream a ten používám doteď. Já jsem s ním spoko. Nemám žádné výrazné problémy na tváři, takže mi toto sjednocení stačí. Vždy se snažím vybírat přírodní produkty, netestované na zvířatech :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB krém také používám a volím dle nálady a pleti. Buď mám chuť na něco lehčího a pro pleť odlehčenějšího, tak zvolím BB, pokud mě čeká náročnější den, tak sáhnu většinou po nějakém make-upu či obdobném řešení.

      Vymazat
  6. Děkuji za recenzi, vlastní zkušenost nemám. Kosmetiku moc neměním...
    Přeji krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Já tento make-up mám hodně rada 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Teď moc makeup nepoužívám, nebo spíše tedy jen na focení. Každopádně určitě bych fit me chtěla zkusit :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Já nedám dopustit na pudr od Rimmel Stay matte, to je má stálice už několik let. :) Nicméně tento make-up jsem jednou zkoušela a nebyl špatný. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.