středa 16. listopadu 2022

Inspirace na Vánoční dárky, které pod stromečkem potěší každého

Také se každý rok trápíte s vybíráním dárečků pod stromeček? Přiznám se, že ani já zase tolika nápady nesrším, ale letos mě chytla vánoční atmosféra poměrně brzy a když jsem se poohlížela po dárcích pro své nejbližší rovnou jsem se rozhodla sepsat pro vás článek, kde najdete pár tipů. Kosmetické tipy, které můžete využít na dárky pro vás sepisuji rok, co rok a možná i tohoto článku se dočkáte, tentokrát se mrkneme ale na produkty z trošku jiného soudku.


Dárky pro ženy – něco pro maminku, babičku i kamarádku či tetu

Ženy jsou ve vybírání dárků daleko zdatnější než muži. Pokud ale má žena obdarovat ženu může to být i přesto složitější. Zejména pak chcete-li být originální a vyhnete se kosmetickým dárkům. Kosmetika pravděpodobně žádnou ženu neurazí, pokud si ale nejste jisti, jaká je oblíbená vůně dané ženy nebo jaký je typ její pleti, pak i zde můžete narazit.

Zejména maminky bývají velmi skromné a vybrat jim něco, co by jim udělalo radost může být oříšek. Mě tento rok zaujaly zejména originální bytové doplňky. Ty mohou být různé a potěšit mohou kde koho. Pokud hledáte dárky spíše univerzální určitě nikdy neurazíte svíčkou (místo svíčky můžete zvolit také aroma lampu nebo elektrický difuzér), kvalitní dekou nebo třeba krásným dekorativním polštářem. Pro ženy jsou tu ovšem i šperky. Kategorie šperků je velmi široká a vy tak můžete vybírat nejen z prstýnků (pozor na výběr velikosti), ale také více univerzálnějších šperků jako jsou náhrdelníky, náušnice či třeba hodinky! Právě hodinky jsou krásným doplňkem a mohou pomoci také s time managementem. Zvažte ovšem zda se vydáte cestou chytrých hodinek nebo se vrátíte zpět k eleganci a zvolíte třeba typ hodinek s kvalitním koženým řemínkem.

Pokud žena, kterou se chystáte obdarovat tráví čas v kuchyni pak pro vás máme také pár tipů, a to nejen na nádherné ozdobné formy třeba na bábovku, které jsou dnes k dostání. Zajímavým dárkem pro tyto ženy může být také reproduktor nebo rádio, které se zejména v kuchyni může hodit. Ne každý totiž rád hledá hudbu jen na mobilu… takový reproduktor se může ale hodit i mužům, ale k tomu více až v dalším odstavci!




Dárek pro muže – něco pro tatínka, dědečka, přítele, manžela i nejlepšího kamaráda

Sortiment dárků nezná v dnešní době téměř hranice. I pro muže je toho v nabídce mnoho! Já sama vždy tápu, a to zejména v tom, co pořídit lidem jako je tatínek či dědeček. Jsou to lidé, kteří vám řeknou, že vše důležité mají. Jak už jsem nastínila výše pro ty, kteří mají rádi hudbu jsou zde přenosné reproduktory, které mohou skvěle posloužit při práci doma, na zahradě i v dílně. Zkuste sami zapřemýšlet nad tím, kde se muž, kterého se chystáte obdarovat nachází nejčastěji – doma, ve fitness centru, na zahradě či někdy v pracovně nebo garáži? Pak vsaďte na vybavení daného místa. Skvělým tipem mohou být kvalitní rukavice na cvičení či zahradní práci. Jako velmi osvědčený dárek mohu také zmínit kvalitní nůž, a to ať už kapesní či kuchyňský pro ty nejlepší kuchaře a třeba i pekaře! Velmi se mi také líbí křišťálové sklenice třeba na whiskey či jiný dobrý alkohol, ale to samozřejmě jen pro ty muže starší 18+. Pokud váš muž, přítel či kdokoliv jezdí na kole, pak můžete vsadit také na cyklo příslušenství!




Univerzální dárek pro každého

Fantazii se meze nekladou, ale než mnohdy kupovat dárek, které se nebudou líbit nebo využívat je lepší zvolit třeba cestu dárkového poukazu. Dárkové poukazy se dnes prodávají v kamenných obchodech, ale také ve všech možných e-shopech. Právě tyto poukazy vnímám jako velmi hezkou alternativu a věřím, že si díky nim každý vybere to své. Nezapomínejte, že každý dárek má být darován od srdce, nicméně i hlava může pomoci, a tak je mnohdy lepší se dotyčného alespoň náznakem zeptat, co by mu vlastně udělalo radost.



A jak to s DÁRKY máte vy? Podělte se třeba s tím nejoriginálnějším a nejvíce praktickým dárkem, který jsem kdy dostali!

14 komentářů

  1. U nás doma je to s vianočnými darčekmi ťažké - každý si praje niečo praktické a zároveň nik presne nevie čo. Tak to posledný rok riešim tak, že miesto kúpy vianočného darčeka prispejem na útulok alebo inú dobrú vec a ako vianočný darček kúpim len nejakú maličkosť. :) Dávame si tak doma menej vianočných darčekov, ale máme radosť, že niekoho Vianoce sú vďaka tomu o kúsok krajšie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc hezké. :) Tento nápad jsem už slyšela a moc se mi líbí!

      Vymazat
  2. Moc hezké tipy! Bohužel ne moc užitečné pro moji rodinu :D Naštěstí už tak nějak vím, co každý rok chtějí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za inspirací, té totiž co se týče dárků není nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká inspirace🎄. Já se s dárky trápím snad každoročně a někdy kvůli tomu Vánoce nemám trochu ráda, protože se řeší dárky.. Někdo řekne, že nich nechce nebo že neví a pak je to těžké něco vybírat.., aby to splnilo účel a dotyčného to potěšilo nebo to využil.. 😕. Takže vždycky tápu. No snad něco vymyslím.. něco málo už mám nakoupeno, ale pro pár lidí ještě vůbec 🙈😕.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé tipy na dárky. My jsme se letos téměř se všemi (kromě rodičů) domluvili, že si dárky dávat nebudeme. :-) S přítelem jsme se taky domluvili a necháme si ty peníze raději do nového roku na cestování. Přeci jenom jsme již dospělí a už v tom nevidím takovou potřebu. Až budou děti, bude to něco jiného. Navíc vše, co člověk potřebuje, si koupí během roku. :-) Já jsem taťkovi koupila hrnek na kafe a mamče tabuli na magnetky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím. :) Každopádně také děkuji za zpětnou vazbu a inspiraci. :)

      Vymazat
  6. Já doma většinou kupuji praktické věci. Muž má na Vánoce voňavku, ta mu vydrží do narozenin, a ta pak do Vánoc. :D A jelikož teď ulítává na Funko-pop, tak další dárek je jasný. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Knihy a diáře snad nikdy nezklamou, to je takový univerzální dárek, který potěší snad každého. :)) Super tipy!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásně tipy na dárky! Také jsem zrovna nedávno vymýšlela dárky. Každopádně ještě nemám ani jeden. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já už mám naštěstí všechny vánoční dárky nakoupené, už je jenom zabalit :-) . Letos jsem to všechno zvládla docela rychle a hlavně bez stresu. Dala jsem dokonce i manželovi tip na dárek pro mě. Vyhlédla jsem si pěkný náramek , tak doufám, že ho najdu pod stromečkem :-) .

    OdpovědětVymazat
  10. Pro klienty jsem letos sepisovala minimálně 3 články o tipech na dárky pro různé členy rodiny, takže jsem se musela do rešerše ponořit již v listopadu. :D Ale je pravda, že jsem některé tipy pak vážně využila. :) Za mě letos vyhrály diáře, Lego pro přítele, knížky a ochucené sirupy do kafe. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.