neděle 1. ledna 2023

Nový rok je tu!

Ačkoliv je to k neuvěření, tak se vám musím přiznat, že články o svátcích a novém roce jsou pro mě nejnáročnější. Není to o tom, že bych snad nevěděla, o čem mám psát, ale nerada bych na vás cokoliv přenášela. Proto jsem se nakonec delší dobu neozvala, ale co by to byl za příchod nového roku bez článku na BLOG?! 


Zdroj obrázku: https://www.freepik.com/


Dnešní článek nebude nijak dlouhý a má velmi jednoduché poselství... ráda bych vám popřála pevné zdraví, spoustu štěstí a splnění všech přání, která máte na srdci i v hlavě! Zároveň vám velmi děkuji, že pro vás mohu stále tvořit obsah, který mě naplňuje a baví a doufám, že baví i vás! V roce 2023 v něm budeme pokračovat a já doufám, že se máte rozhodně na co těšit!


Vaše Calistka

11 komentářů

  1. Všechno nejlepší do nového roku i tobě :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. V době Vánoc a vánočních svátků to bývá náročnější.. ale řekla jsem si, že články nikam neutečou a mohu je dopsat zpětně 😉🙂. I Tobě přeji šťastný nový rok, plný radostí a splněných přání.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný Nový rok 2023 i tobě ✨

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji krásný a úspěšný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji hezký nový rok!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky přeji všechno nejlepší v roce 2023!

    OdpovědětVymazat
  7. I tobě přeji všechno nejlepší v roce 2023. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji a já ti přeji to samé ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za přání a tobě přeji to samé, hlavně pevné zdraví pro tebe a tvé blízké! :) Ať je rok 2023 úspěšný a pohodový. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Díky a i tobě opožděně úspěšný a pohodový rok 2023. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.