středa 26. října 2022

Vyzkoušela jsem další doplněk stravy, tentokrát v tekuté formě!

Zdraví je to nejcennější, co máme a člověk by na to neměl zapomínat. Já sama sice sem tam zhřeším nějakým jídlem, ale v doplňcích stravy už mě můžete znát jako velkého puntičkáře! Doplňkům stravy se totiž věnuji už dlouhodobě a jejich užívání považuji zkrátka za svou denní rutinu. Proto jsem si pro vás připravila další článek na toto téma a tentokrát jsem se zaměřila na doplněk stravy v tekuté nebo také často nazvané likvidní podobě.


Jak jsem vyměnila džus za tekuté doplňky stravy

Pro mě jsou tekuté doplňky stravy poměrně novinkou, ale za poslední rok jsem jich vyzkoušela celou řadu a to např. Kolagen, Keratin, Aloe Vera, Rakytník nebo také Omegu-3. Poslední doplněk stravy, který jsem si velmi oblíbila bych vám ráda představila, jelikož se jedná o komplexní koncentrát, který nyní už nějakou dobu užívám pravidelně každé ráno a díky tomu se mi tak podařilo odbourat třeba džus. Džus je sice skvělá věc, ale když víte, že můžete pít něco, co je ještě kvalitnější a má v sobě mnohem více vitamínů a minerálů je to naprostá bomba!



Komplexní koncentrát LaVita jako má denní rutina

Jak už jsou naznačila výše. Doplněk stravy LaVita užívám každé ráno společně s vodou, LaVitu stačí jednoduše použít jako šťávu (PRO DĚTI je dávkování pouze 5 ml tj. 1/4 malého panáka! :D pro DOSPĚLÉ je to pak 10 ml tzn. 1/2 panáka! (10 ml odpovídá také jedné polévkové lžíci)). LaVita je složena z více jak 70. přírodních surovin jako je ovoce, zelenina, ale také byliny a oleje, protože i ty jsou ve stravě přeci velmi důležité. Tento doplněk stravy tak obsahuje celou řadu mikronutrientů, které mají za cíl podpořit zdraví a zásobit naše tělo prospěšnými látkami jako jsou vitamíny a stopové prvky. To, že je ve "šťávě" vše důležité vidíte již na pohled, je totiž opravdu velmi hustá. Vždy proto myslete, že je potřeba jí před požitím pořádně promíchat (protřepat).


Obecně je velmi důležité myslet na to, aby naše tělo mělo dostatek vitamínů a minerálů, protože dnešní doba, životní styl a strava není natolik dostačující, aby naše tělo mělo všeho dostatek. Kromě vitamínů a minerálů často lidé podceňují také dostatečný příjem vlákniny, a přitom i ten se dá ovlivnit užíváním doplňků stravy. Jak dalece ovlivňuje LaVita zrovna mé zdraví vám říct úplně nemohu, protože se to posuzuje velmi těžko, rozhodně vím, že mi dělá ovšem velmi dobře a zejména po střevní chřipce mi pomohlo se srovnáním zažívání. Při užívání tohoto tekutého doplňku stravy jsem pro tentokrát navíc vyřadila úplně všechny další klasické doplňky stravy a zatím nepociťuji, že by mi cokoliv chybělo, takže pokud se na to můžeme dívat tímto pohledem, pak musím říct, že jako komplex živin je tento doplněk stravy opravdu velmi kvalitní a dodává mi vše, co potřebuji.





Klasické vs. likvidní doplňky stravy

Pokud si kladete otázku, co je pro naše tělo lepší, pak vás zklamu… na tohle neznám odpověď, ale za sebe mohu říct, že doplňky jednoduše kombinuji a užívám v obou dostupných formách. Díky tekutým doplňkům stravy se mi daří dodržovat pitný režim a odbourat nezdravé nápoje. Díky těm v klasické podobě přesně vím, jaké množství daného vitamínu či minerálu do těla dostanu a jaká je jeho doporučena denní dávka. Každý by si měl tedy najít to své, co mu vyhovuje.

 

Užíváte nějaké tekuté doplňky stravy nebo máte raději klasiku ve formě kapslí, tobolek či tablet?

15 komentářů

  1. S Lavitou jsem se ještě nesetkala. Džus je samozřejmě méně zdravější a má více cukru - tedy si alespoň myslím. :) Já mám problém u tekutých přípravků s tím, že je používám nepravidelně, nicméně mám brusinky v sirupu :) a teď sirup na kašel :D Jinak spíše vedu tisíce tabletek.

    <a href="http://somethingbykatep.blogspot.com/2022/10/sekacove-jine-novinky-secondhand-and.html>Somethingbykate</a>

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám vždy období, kdy nějaké doplňky užívám a pak zas na to prdím... Momentálně na to prdím, i když vím, že to není vůbec na škodu :D. Tyto doplňky neznám :).

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dojem, že toto má jedna moje známá, ale já na tyto doplňky nejsem. Vitamíny dodávám tělu jen zeleninou a ovocem, jinak nic neužívám. Vypadá to dobře, ale zatím nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  4. Tekuté doplnky stravy som ešte neskúšala, väčšinou siaham po tej klasickej forme, ale vyzerá to zaujímavo :)
    What a fancy world

    OdpovědětVymazat
  5. Tak o tomto doplňku jsem zatím neslyšela 🙂. Doplňky stravy žádné pravidelně neužívám, dříve jsem brala doplněk na vlasy. Teď když je podzimní období uvažuji nad nějakými na posílení imunity 🍂🙂. Pro mě jsou velkým problémem polykat velké kapsle, prášky, takže vyhledávám buď ty v tekutější formě nebo třeba gelové, menší kapsle čí menší tablety 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, také jsem měla problém s polykáním větších tablet atd. tohle krásně řeší situaci, navíc si tím skvěle ochutíš pití, takže doporučuji právě jako alternativu ke klasickým tabletám, tobolkám, pilulím a kapslím. :)

      Vymazat
  6. Já mám radši tabletky, člověk aspoň necítí žádnou chuť. Protože ty chutě u takovýhlech doplňků nebývají nic moc... :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Neznám, já vlastně ani doplňky stravy vůbec nepoužívám :-) Měla jsem vitamíny v podobě gumových bombonů a to mi vyhovovalo :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Neznám, já teď používám komplex vitamínů a zatím mi to vyhovuje :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavý článek, děkuji za něj. Sama jsem žádný tekutý doplněk stravy nikdy neměla, jedu klasické tabletky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Doplňky stravy šly až donedávna úplně mimo mě. Pak mi ale mamka dala doplněk stravy na podporu růstu vlasů a zpevnění nehtů a musím říct, že jsem ani po měsíci užívání neviděla vůbec žádný rozdíl. Asi je potřeba jíst déle, ale já se k tomu nějak nemůžu donutit, aby se z toho stal zvyk. :/ Nevydržím jíst pravidelně ani vitamíny .. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá hodně dobře, doplňky stravy jsou důležité a také některé pravidelně užívám. :) Ať ti vyhovuje a brzy snad uvidíš nějaké pozitivní účinky. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vůbec neznám. Celkově doplňky stravy vůbec nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som začala užívať doplnky stravy teraz a musím povedať, že mi pomáhajú. :) Tekuté formy som doteraz neskúšala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já také na účinek většiny doplňků věřím... neléčí, ale rozhodně pomáhají. :) Určitě mrkni i po nějakých tekutých doplňcích, je to moc dobrá alternativa.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.