úterý 5. dubna 2022

HODINKOVÝ SPECIÁL: Černé dámské hodinky Bowa London

Černá barva je prostě klasikou, která by v žádném šatníku neměla chybět. Ať už jsou to černé šaty, černé oční stíny, černá kabelka či boty jedná se prostě o klasiku, kterou je dobré mít vždy v zásobě. Tímto pravidlem, že černá je prostě dobrá jsem se řídila i u posledního výběru hodinek. A právě ty bych vám ráda představila zase v dnešním článku.


Pokud se chcete seznámit s dalšími hodinkami odkážu vás na HODINKOVÝSPECIÁL DÁMSKÉ HODINKY S RŮŽOVÝM KOŽENÝM ŘEMÍNKEM CLUSE LE COURONNEMENT tedy článek, kde jsem vám poprvé o své lásce k hodinkám pověděla. Hodinky jsou naprostým protikladem těch druhých, a tak se od minulé ležérní romantické růžové dnes přesuneme k elegantním hodinkám v černém provedením.


Hodinky jsou baleny v luxusní krabičce a první dojem byl moc dobrý.

Hodinky odpovídají ceně a tak bohužel nemají safírové sklíčko, za to jsou ovšem cenově mnohem přijatelnější než hodinky se safírovým sklem.


Nádherné balení, které zaujme a potěší

Jestli mě něco na hodinkách uchvátilo a předčilo mé očekávání pak je to zcela jistě balení. Krabičky od hodinek obecně miluji, ale tohle balení se vážně povedlo! Hodinky mají v krabičce vážně pohodlí a já jim to až téměř závidím! :D Co tím chci říct? Že samotné balení je moc krásné, přidané vizitky, cedulky a ramínko v jednoduchém bílém provedení balení přidává zase o něco více na luxusu. Pokud tedy sháníte opravdu hezký dárek, pak mohou potěšit třeba i tyto hodinky, které nadchnou už svým balením.


Černá je dobrá a proto jsem si tentokrát vybrala hodinky, které jsou celé v černém provedení.

Pokud mám hodinkám něco vytknout, pak je to jednoznačně fakt, že chybí vteřinová ručička. Pro někoho žádný problém pro mě mírný nedostatek.


Hodinky pro sportovní chvíle i plné pracovní nasazení to je značka BOWA

Tyto hodinky jsem vybírala především kvůli černé barvě, doma totiž žádné takové nemám, a proto byla volba jasná! Hodinky BOWA mě zaujaly širokou nabídkou a myslím si, že ať už jste milovníky zlaté, stříbrné či jiné barvy určitě si vyberete. Tato značka nabízí totiž nejen široké spektrum barev, ale také širokou nabídku hodinek v mnoha variantách a zajímavých provedeních. Určitě si tak vybere každá žena či dívka.


Řemínek hodinek je velmi dlouhý a nastavení zapínání je variabilní. Pokud tedy máte širší zápěstí vůbec se těchto hodinek nemusíte bát. Krásně se vám přizpůsobí a mohou si je tak dovolit i plnoštíhlé ženy, které nemají zápěstí jako princezny.

Jako každé hodinky i tyto mají záruční list, ale je tak hezký, že jsem vám ho musela dokonce vyfotit! Hodinky vypadají velmi decentně a to se mi na nich líbí.

Vybrat ověřenou značku hodinek není vždy snadné, ale pokud hledáte něco, kde nepřeplatíte za značku tak vyzkoušejte hodinky BOWA. Značka není příliš známá, ale její cena je velmi milá!


Dámské hodinky Bowa London jsou vhodné, jak pro ženy, které mají rády sport a nenechají si žádnou sportovní příležitost ujít. Zároveň jsou však velmi elegantní, a tak je můžete nosit i do práce, školy či jiné aktivity. Já jsem si tentokrát vybrala hodinky s řemínkem z nerezové oceli, ale přiznám se, že více zajímavé jsou pro mě řemínky kožené nebo kovové (jsou takové těžší a bytelnější), ale pokud hledáte odlehčenou variantu hodinek, které na ruce téměř neucítíte pak vám tento typ hodinek rozhodně bude vyhovovat.


Jak se vám líbí tyto hodinky? Také považujete černé věci za základ ve vašem šatníku nebo volíte spíše odvážnější barvy a na černou klasiku až tolik nedáte?


14 komentářů

  1. Ja nie som moc hodinkový typ, ale tieto sú nesmierne pekné až začínam uvažovať, či sa zo mňa nestáva hodinkový typ. haha. Krásne jednoduché a elegantné. Skvelý výber!

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. Tie su krásne :) Ja som si nedávno objednala z bonprixu a su krásne.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  3. Panejo, ty jsou moc krásný! Já mám chytré hodinky a nedám na ně dopustit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hodinky se mi moc líbí, a i to balení je luxusní! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Hodinky sú veľmi pekné :) Máš pravdu, čierna je proste klasika :D
    Maj sa pekne!
    Sabi

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají moc hezky. :) Já moc hodinkový typ nejsem, bohatě mi stačí chytré hodinky, hlavně kvůli tomu, že vím, kdo mi volá. Ale teď se mi nechtějí propojit s mobilem, mršky jedny. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tým klasika černá! Na barvy mě moc neužije :D já mám hodinky, akorát sportovní :) Na těch měním řemínek buď až se rozpadne či začne dost smrdět z práce (vařím :D). Už se blíží čas výměny... :D Měla jsem černý řemínek, teď mám tmavě modrý a doma mě čeká růžový na výměnu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Nejsem moc hodinkový typ, ale vypadají krásně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  9. O značce jsem v životě neslyšela. Hodinky se mi líbí, jsou elegantní a ne moc přeplácané, takže něco pro mě. Já mám hodinky jedny od mých 18. Dostala jsem je od prvního přítele a nedám na ně dopustit, ne kvůli němu, ale nemám potřebu si hodinky kupovat... něco jiného by bylo, kdybych nové dostala O:) To já ráda. Jinak dávám přednost klasice, černé/ bílé, hnědé/ béžové... Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsou krásné, vypadají velmi elegantně a hodí se snad ke všemu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.