pondělí 28. března 2022

Moje nová kosmetika pro tělo, obličej, vlasy i zuby

Poměrně dlouho jsem nepřipravovala článek podobného formátu jako dnes a na jeho přípravu jsem se již delší dobu velmi těšila. Doma se mi totiž sešlo pár produktů, které mohu doporučit, a proto jsem se rozhodla, že se s vámi o ně dnes podělím. Řeč bude o sprchovém gelu, šamponu, krému, balzámu na rty a také zubní pastě! To nás toho ale čeká opravdu spousta, viďte? Tak jdeme na to!



Neemové produkty pro tělo, vlasy i zuby

To, že mám velmi ráda jógu a ajurvédu jste již z pár článků mohli pochytit. Dnes vás v tom zase utvrdím, protože psát o Neemu, který má původ v ajurvédě je čistá radost. Do rukou se mi dostal velmi dobrý sprchový gel, kvalitní šampón a také zubní pasta. Všechny tyto produkty mají naprosto jedinečnou, velmi jemnou vůni, která mi naprosto sedí. Samotné účinky Neemu jsou zejména antibakteriální, proto jsou produkty vhodné zejména pro lidi s kožními problémy (akné, ekzém…). Ačkoliv tolik problémů nemám v poslední době mě velmi často trápily lupy, a právě s nimi mi pomohl Neemový vlasový šampon. Pokud běžně používáte klasické šampony z drogérie, pak možná budete zaskočeni tím, že tento Neemový šampon tolik nepění. Dělá pouze minimální pěnu, ale je to naprosto dostačující a vlasy i pokožku umyje dokonale! Jeho jemné složení jemně myje vlasy a zároveň zklidňuje pokožku hlavy. Stejný popis bych rovnou mohla přidat i k Neemovému sprchovému gelu, který se krásně stará o pokožku, kterou zanechává svěží a zároveň jí nevysušuje jako jiné sprchové gely. Pokud tedy hledáte produkty s antivirovými, antibakteriálními a protiplísňovými vlastnostmi rozhodně mohu všechny tyto produkty doporučit. Především oba koupelnové produkty si tak v mé koupelně našly své místo, ale ještě více na popředí musím umístit zubní pastu. Tato pasta by měla napomáhat ústupu krvácení a zánětu dásní, a ačkoliv se s těmito problémy nepotýkám, musím říct, že jsem si pastu hned napoprvé velmi oblíbila. Neemová zubní pasta má skvělou chuť a zanechává také velmi dlouho pocit svěžesti v ústech, s tím pak samozřejmě souvisí i svěží dech. Pastu rozhodně mohu doporučit a musím říct, že ani já jí nemám naposled! Všechny tyto produkty jsou inspirovány ájurvédou a já jsem si je pořizovala jako komplet v Neemovém základním balíčku


Produkty mají naprosto jemnou a neutrální vůni. 

Vidíte tu nádhernou malachitovou zelenou? Já jí tak miluji!!!

Zubní pasta má opravdu velmi minimalistický design a neměla krabičku, takže by mě na první pohled vůbec nezaujala. Nicméně je skvělá a velmi jsem si jí oblíbila.


A samozřejmě bych to nebyla já, kdybych se vůbec nezmínila o balení produktu. Velmi mě totiž překvapilo, že produkty mají navíc ještě papírové krabičky (ano je to odpad navíc), které vypadají naprosto úžasně! Navíc při objednání jsem balíček dostala ihned na druhý den, takže pokud chcete doplnit zásoby svých produktů určitě neváhejte, doručení je opravdu velmi rychlé, a i to musím ocenit!


Mé nové dva krémy neoVeda - balzám na rty, krém na oči a oční okolí.

Krémy si mě získaly zejména minimalistickým a přírodním složením. Navíc neobsahují parabeny, sulfáty a další nežádoucí látky.


NeoVeda produkty pro péči o oční okolí a rty

Již delší dobu jsem se poohlížela po očním krému, kterým bych mohla podpořit své oční okolí, které je často unavené především z dlouhých dní i nocí u počítače. Volba nakonec zcela náhodou padla na Očníkrém Gotukola a Ašvaganda, který by měl být zcela vhodný pro všechny typy pleti. Jakmile jsem poprvé krém uviděla ihned jsem upřímně věděla, že budeme kamarádi. Krém má velmi jemnou a příjemnou vůni. Navíc se velmi krásně nanáší a roztírá, zároveň v této oblasti v posledních dnech vnímám obrovskou úlevu. Krém používám tedy jen při večerní péči, ale musím říct, že se ráno probouzím bez kruhů pod očima, a navíc s velmi jemnou pokožkou v oblasti očí.


Oční krém je velmi příjemný a jeho používání si užívám. Aplikuji večer před spaním.

Od balzámu jsem měla o něco větší očekávání a přiznám se, že tento balzám není úplně tím pravým, který by zachránil mé popraskané rty. 

Konzistence očního krému je skvělá! Na balzámu jde vidět především jeho přírodní původ a jeho základní ingredience - shea butter.

I samotné balení v krabičkách bylo velmi hezké. Design všech produktů z dnešní recenze je naprosto úžasný! Evokuje klid a pohodu.


Dalším produktem, který jsem delší dobu sháněla byl balzám na rty. Má volba nakonec padla na krásně vzhlížející balzám na rty Mango. Ačkoliv i tento balzám je z edice NeoVeda jeho účinky mě již tolik nepřesvědčily. Přijde mi, že jsou rty obvykle ve stejném stavu jako bez aplikace produktu… od produktu jsem čekala trochu větší hydrataci. Nicméně pokud vás netrápí popraskané rty pak vám tento balzám může vyhovovat.

Jak krém na oční okolí, tak balzám na rty neobsahují parabeny, sulfáty, silikony ani minerální oleje. A nemusíte se bát. Produkty totiž nejsou nikterak drahé a díky konzistenci vám vydrží poměrně dlouho.

 

A jaké nové kosmetické produkty jste naposledy vyzkoušeli vy? Zaujaly vás více produkty s obsahem Neemu nebo vás více bavilo povídání o produktech z edice NeoVeda?

11 komentářů

  1. Panejo, to vypadá skvěle a slyším o této značně poprvé :-) Já si teď koupila balzám na rty přes Biorganicu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Z Day Spa Shopu mám levandulovou řadu a musím říct, že ta vůně je hodně povedená. Hlavně krém, který chrání před modrým světlem je mým favoritem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto značku vidím prvně, vypadá moc zajímavě, prozkoumám :)

    Můj život ve slovech

    Můj knižní ráj

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tato kosmetika jde zatím zcela mimo mě. Vůbec jsem neviděla. Vypadá zajímavě a líbí se mi moc balení.


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, hodně jsem se z něj dozvěděla a to jsem fakt ráda, protože nic z toho neznám.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě více zaujaly produkty s obsahem Neemu :) Všechny výrobky mají moc krásné obaly. Také se snažím kupovat více přírodní kosmetiku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě asi také, protože jsou praktičtější a používám je denně, stejně jako oční krém, zatím stále nemohu na 100 % přijít na chuť balzámu na rty. Ale krém na oční okolí je super!

      Vymazat
  7. Vypadají dobře ty produkty. Ohledně vlasů dost přemýšlím, jaký šampón pořídit, jelikož se mi po některých strašně rychle mastí vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V poslední době mám stejný problém. Tenhle šampon je super a vlasy se po něm nemastí, moc nepění a krásně vychází i s pokožkou hlavy. S pokožkou hlavy mám teď asi největší problém, takže mohu doporučit. Vlasy jinak také kvůli maštění myji tak co dva dny.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.