úterý 11. ledna 2022

Hodinkový speciál: Dámské hodinky s růžovým koženým řemínkem Cluse Le Couronnement

V minulém článku jsem vám již nastínila pár témat, kterým bych se v tomto roce ráda věnovala. Jedním z témat jsou hodinky, které já osobně mám velmi ráda. Nejvíce si cením těch, které jsem dostala od přítele, ale o tom zase až někdy příště… dnes bych vám ráda představila hodinky Cluse, které jsem do své sbírky zařadila v prosinci tohoto roku. Navíc mě i přesto, že je po Vánocích napadá to, že právě hodinky jsou krásným dárkem pro všechny. Můžete s nimi potěšit ženy, muže, ale třeba také děti, pro které mohou být hodinky s dětským motivem motivací k učení poznávání hodin a dochvilnosti.


Jemné decentní elegantní i sportovní

Už delší dobu jsem hledala hodinky, které bych se nebála vzít si k jakémukoliv outfitu. V mé sbírce mám aktuálně jedny zlaté a jedny stříbrné, ty často střídám, ale v mém hledáčku byly nějaké, které by byly trochu živější, ale zároveň ne příliš křiklavé. Prosinec je čas, kdy je potřeba dělat radost sobě i druhým, a tak jsem se rozhodla, že si pořídím hodinky s růžovým koženým řemínkem Cluse Le Couronnement. Řemínek je samozřejmě kožený a zatím je trochu nepoddajný, jelikož jsou hodinky úplně nové. Samozřejmě se při častějším nošení povolí a bude poddajnější, navíc jsou i řemínky u těchto hodinek vyměnitelné, stačí si tedy dokoupit jiný řemínek ve správném rozměru a hodinky zase mohou dostat jiný nádech!


K hodinkám nebyla žádná krabička, ale koženkové pouzdro vystlané semišem, které je úžasné na cestování. Krabičky nejsou mnohdy moc praktické a tak jsem za tuto alternativu mnohem radši.

Při výběru řemínku buďte v pozoru

Osobně mám všechny hodinky spíše v kovovém provedení a chyběly mi nějaké, které by měly přirozenější pásek – koženka, kůže nebo podobně. Možná právě to byl důvod proč mě zaujaly hodinky Cluse. Jejich nabídka není extra široká, a tak je výběr poměrně jasný, na své si ovšem přijde každý, kdo má rád stejně jako já jednoduchost. Byť hodinky, které jsem si nakonec vybrala až tolik jednoduché nejsou. V nabídce mají hodinky s růžovým nebo šedým řemínkem, pokud ovšem hledáte černou klasiku, pak vás jistě zaujme i jiný typ hodinek právě této značky. I jejich hodinky v čistě černém provedení mají své kouzlo.


Ciferník je jednoduchý, čistě bílý a namísto arabských nebo také často používaných římských čísel jsou jednoduché tečky. Ciferník je v barvě růžového zlata.
Stejně tak i zapínání je sladěno do růžového zlata. Hodinky mnohdy kombinuji s náramkem z růženínu a tak jsem přidala i zde na ukázku. Podle mě se k sobě náramek a hodinky skvěle hodí a vzájemně se krásně doplňují.

Ačkoliv nejsem moc zastánce kožených věcí, tak řemínek u hodinek z pravé kůže je určitě moc dobrou volbou. Kvalita jde vidět na první pohled

Ještě nemáte žádné hodinky nebo preferujete pouze chytré a sportovní?

Osobně jsem člověk, který k hodinkám nikdy nijak zvlášť netíhl. Vždy jsem volila spíše náramky či jiné druhy šperků na zápěstí. V poslední době se ovšem přikláním k rčení, že přesnost je výsadou králů a od toho se odvíjí i má láska k hodinkám. Proto v poslední době nosím hodinky téměř vždy a už si to bez nich neumím téměř představit!


Pokud nosíte spíše hodinky chytré a sportovní myslete vždy na to, že se nehodí na každou událost. Mnohdy sportovní styl nebo interaktivní displej, který se sám rozsvítí v určitých chvílí není tou správnou volbou. Proto si dovolím tvrdit, že by každý měl mít ve své výbavě alespoň jedny elegantní hodinky.

 

Jak se vám líbí právě tyto hodinky? Zajímá vás o hodinkách více? Máte zájem o podrobnější články podle čeho hodinky vybírat a jaké jsou třeba topky mezi hodinkami?


11 komentářů

  1. Líbí se mi ta jednoduchost - moc pěkné hodinky. Kdysi jsem měla podobné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ty jsou krásné. Mně se líbí, ale já mám své oblíbené sportovní neboli chytré :-D Nedám na ně dopustit, ačkoliv nejsou tolik elegantní, jako třeba tyto :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou moc pěkné! I když já bych asi růžovou nemohla mít ke všemu... :)

    Uvažuju nad chytrými hodinkami. Na příležitosti jako divadlo nebo ples bych si je samozřejmě nebrala. :D

    Ela

    OdpovědětVymazat
  4. Sú naozaj krásne, ale dávam prednosť inteligentným s elegantným dizajnom. :) Na niektoré príležitosti hodinky nenosím vôbec a inak mám v zálohe klasické strieborné, ktoré zbožňujem, ale dávam prednosť technológiám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, i já mám chytré hodinky a taky je používám, ale v poslední době hlavně do fitka a na další sporty, procházky atd. na běžné nošení a do práce většinou beru klasické, které mě nevyrušují. :D :)

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí, jsou jemné a decentní ale i tak moderní a poměrně hezky sladitelné...

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou přímo dokonalé! Elegance, ale zároveň jednoduchost v jednom - skvělá kombinace. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, mně se navíc líbí i ten jemný trochu dětský styl.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.