čtvrtek 24. února 2022

Skin food aneb ta správná strava pro vaši pleť v chladných a větrných dnech

Jestli vás zaujal název článku pak určitě čtěte dále. Pokud jste doposud slyšeli jen slovní spojení hair food, které slýcháme z televizní reklamy v poslední době opakovaně pak vás jistě nepřekvapí ani to, když vám dnes představím produkty od značky Weleda. Jeden z produktů je zároveň označen jako skin food a já jen mohu potvrdit, že se jedná o stravu velmi hutnou!



Pokud hledáte po zimních dnech tu správnou výživu a chcete své pleti dopřát hydrataci, tak jsem pro vás dnes připravila článek se svými dvěma tipy na produkty, které jsem si přes tuto zimu velmi oblíbila. A pokud by vás zajímalo ještě něco více o značce Weleda a produktech této značky, pak vás ráda pozvu ke svému staršímu článku LETNÍ PÉČE O OBLIČEJ, DBEJTE NA LEHKOST A HYDRATACI, kde jsem se věnovala mandlovému pleťovému krému. Jelikož mi vyhovoval pořídila jsem si i olejíček, který najdete v tomto článku. Oba produkty mi moc vyhovovaly a mandlovou řadu mohu doporučit na 100 %.




Skin Food univerzální výživný krém s bylinkami pro velmi suchou pokožku

Pokud vaše pleť přes zimu opravdu trpí nebo trpěla kvůli chladnému počasí, pak tento produkt pro vás bude jako stvořen. Jedná se o poměrně mastnější krém, který je vhodný spíše pro sušší a citlivější pokožku. Rozhodně bych ho nedoporučovala mastnější pleti. Sama jsem si krém mírně ředila olejíčkem právě od stejné značky, zde se totiž dostávám k jádru věci… krém je velmi hutný, a tak se hůře roztírá na pleti, zároveň jsem místy měla pocit, že pleť nemůže pod krémem dobře dýchat. Nicméně se krém velmi rychle vstřebával a vždy mi v mrazivých dnech pomohl se 100 % ochranou mého obličeje. Za mě tedy krém musím pochválit, jen bych vytkla jeho až příliš hustou konzistenci, proto pokud hledáte nějaké zpříjemnění k tomuto krému vyzkoušejte k němu přidat pár kapiček pleťového oleje.



Pleťový olej Weleda Almond jako naprosto luxusní doplňující péče pro vaši pleť

Hledáte ještě něco navíc k vašemu krému? Pak vám mohu rozhodně doporučit tento mandlový olej od stejnojmenné značky. Tyto dva produkty jsem kupovala společně a vlastně mě ani nenapadlo, že bych s oběma produkty byla tak spokojená a oba produkty se takto vzájemně krásně doplňovaly, jak už jsem psala výše vždy jsem kvůli hutnosti krému přidala pár kapiček oleje. Vzniklo naprosto luxusní duo, které se v poslední době stalo asi mým nejoblíbenějším v péči o pleť.

 

A jak to s péčí o pleť máte vy? Jaké jsou vaše oblíbené produkty, které byste nyní doporučili (ať už dámské či pánské) ostatním?

9 komentářů

  1. Weledu mám moc ráda, měla jsem od nich balzám na rty, který jsem si nemohla vynachválit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja už som na tieto produkty narazila niekoľkokrát, no stále sa neviem dokopať k tomu, aby som ich aj reálne zakúpila a konečne skúsila, haha :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  3. Já kosmetiku podle ročního období moc neměním, snad jen pleťové krémy kdy v zimě používám hutnější :)

    OdpovědětVymazat
  4. O značce už jsem slyšela, ale ještě nikdy nezkoušela. Zdá se mi docela drahá a také mi přijde, že naprostá většina produktů Weledy je určena pro normální nebo suchou pleť, jenže mně by se hodil spíš nějaký krém na mastnou nebo smíšenou pleť. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Já se snažím používat přírodní kosmetiku a momentálně mám doma vyrobky od Purity vision a Semante :) už mi toho ale dost došlo, tak budu muset dokoupit. Olejickum jsem nejdřív nevěřila, ale nakonec jsem si je zamilovala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Kosmetiku od Weledy mám moc ráda, zatím jsem nenašla produkt, který by mi od nich nevyhovoval. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Krém skin food je za mě super, měla jsem malý krém a naprosto si ho chválím. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  8. Skin Food už roky milujem, majú aj kopu nových produktov tohto radu napríklad maslo na telo a najnovšie aj špecifický nočný a denný krém. Avšak klasický skin food je pre mňa to čo musím mať. Rovnako ako Weledu ako značku, super je krém Iris kosatcový ten používam v lete na pleť.
    Biankanotes by Janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, aktuálně budu koukat po nějakých nových krémech, tak mrknu určitě po tom kosatcovém!

      Vymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.