úterý 1. března 2022

Somavedic - zajímavý přístroj, kterému musíte věřit aneb harmonizace prostoru, těla, duše i vody

Tento článek bude tak trochu jiný. Věřím, že si najde produkt, o kterém se budeme bavit své fanoušky, ale také své odpůrce. Já sama jsem na hraně nicméně jeho účinkům věřím.


Somavedic model Vedic, který můžete využít doma i v kanceláři

Jestli se zajímáte o nějakou pohodu v domácnosti, pak se vám právě zalíbí přístroj Somavedic. Jestli jste o něm nikdy neslyšeli nejste první, ani já jsem o něm neměla do jisté doby ani ponětí. Přístroj je velmi stylový, elegantní skleněný design se hodí do domácností, kanceláří a dalších prostor. Pokud omrknete webovky Somavedicu můžete se seznámit také s dalšími modely, které se vždy zaměřují na něco specifického – např. čištění voda, podpora psychiky, harmonizace mezilidských vztahů…


K samotnému produktu obdržíte také katalog dalších SOMAVEDICŮ. Slouží jako informační, ale zároveň vás také seznámí s dalšími zajímavými modely.

Součástí je i katalog, kde najdete spoustu informací i dalších modelů SOMAVEDIC.

Konkrétní model SOMAVEDICU je naprostou NOVINKOU.


Eliminace negativních vlivů

Když jsem se začala zajímat o to, co vlastně tento přístroj dělá celá tématika mi přišla velmi zajímavá. Somavedic má několik modelů, které se zaměřují na různé sféry. Právě model Vedic má za cíl eliminovat sítě 3G, 4G, 5G a také EMF, geobiologické zlomy a v neposlední řadě volné radikály. Když jsem poprvé Vedic zapojila byla jsem plná očekávání a nejspíše jsem čekala, že se můj byt přímo otřese! Nestalo se, Vedic pracuje naprosto klidně a pouze jemně svítí. Osvětlení je velmi příjemné a užívám si ho zejména v noci. Není rušivé a vydává jen jemné světlo. Vliv na eliminaci negativních jevů a sítí nejsem schopna podložit nicméně se v naší domácnosti cítíme velmi dobře. K přístroji si navíc dávám také čistou vodu, kterou by měl pomocí své síly „pročistit“.


Somavedic mám zapojený neustále, vyzařuje jemné světlo, které má velmi uklidňující účinek. V pozadí mám také difuzér a rostlinku.

Pokud jste o SOMAVEDICU doposud neslyšeli, pak jste na tom stejně jako já. I já jsem se s produktem setkala poprvé. I tak si v mé domácnosti našel své místo a jsem velmi spokojená.

Produkt svým tvarem připomíná UFO, je ovšem velmi stylový a jeho kvalitní SKLENĚNÉ provedení lze vidět na první pohled. 


Somavedic opravdové skvosty z kvalitních materiálů

Co mě na Somavedicu velmi zaujalo je jeho výroba a materiály ze kterých je produkt složen. Tělo Vedicu je z ručně foukaného křišťálového uranového skla a já se přiznám, že se mi ze začátku zelená barva moc nelíbila, ale teď mi přijde jako naprostá stylovka! Prostředek neboli srdce je tvořeno Teslovou cívkou, polodrahokamy, drahokamy a vzácnými kovy (Au, Ag, Pd, Pt, Cu, Zn).

 

Ačkoliv jsem dlouho váhala, zda o tomto zajímavém produktu napsat článek nakonec jsem si říkala, že by mě zajímal také váš názor, jak to vidíte? Přijde vám produkt zajímavý nebo jeho vlastnostem nevěříte?

7 komentářů

  1. O produktu jsem opravdu nikdy neslyšela. Možná na tom něco bude, že má nějaké účinky, ale kdoví :O. Taky to může být jen placebo :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, tak o tom jsem opravdu neslyšela :O A celkem se mi to i líbí, takže se jdu na to podívat pořádně a přečíst více informací :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé tak to mě hodně zaujalo. Já o přístroji slyším naprosto poprvé, nejdříve jsem si myslela že je to zvlhčovač vzduchu :D O 4G, 5G sítě se hodně zajímám. Mrknu na jejich stránky.
    Nikys
    https://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. O produktu jsem neslyšela a nevím, jestli bych zvažovala jeho koupi, úplně mě to neoslovilo :) a na ten vzhled bych si teda taky musela zvyknout 😅

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, o takovém přístroji slyším poprvé, takže vlastně nevím, zda se jeho schopnostem dá věřit nebo ne. Vím, že jsou různé neviditelné síly, které údajně z dlouhodobého hlediska mohou způsobovat zdravotní problémy, ale fakt nevím, co si o tom myslet, sama nejsem vědec a těžko posuzovat, asi bych toto téma musela dlouho studovat.
    Tak snad to opravdu pomáhá!

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavý produkt, zaujal mě nejen díky popisu a k čemu slouží, ale i designem - je krásný! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.