středa 2. února 2022

Jak jsem obměnila klasickou žiletku za holící strojek

Ať už jde o muže či ženy neznám asi nikoho, koho by holení bavilo. Přitom se jedná o rutinní činnost, kterou mnozí z nás provádějí automaticky třeba i vícekrát do týdne. Ať už se holíte běžnou žiletkou nebo volíte epilaci či depilaci dnes bych vám ráda představila svůj nový holící strojek, který jsem si nově pořídila. Je to tedy již druhý holící strojek, ale můžu říci, že holení se u mě posunulo opět o kousek dále a není pro mě tolik obtěžující záležitostí.


Když jsem si sama holící strojek vybírala byla jsem překvapená, jak se sortiment s epilátory a depilátory rozšířil. Přiznám se, že epilátor, který chloupky přímo trhá bych asi úplně používat nedokázala… proto jsem věděla, že nejlepší volbou pro mě bude klasický holící strojek.


Upřímně musím říci, že se mi velmi líbí i růžová krabička, ale samozřejmě design balení je poslední, co bych hodnotila. Samotný strojek vypadá moc hezky - něžně, elegantně, žensky.


Jsem klasik a jinak to asi nebude…

Dokonale hladkou pokožku by si přála asi každá žena ne každá z nás to má ovšem tak, že toho může snadno docílit. Já mezi tyto ženy rozhodně nepatřím a na dokonalou hladkost si už nějakou dobu nehraji, daleko více je pro mě ovšem upravený a hygienický vzhled. Jako velký klasik jsem v životě v tomto směru poznala pouze pár možných vychytávek a stejně jsem nakonec zůstala u obyčejné žiletky, kterou používám dlouhodobě pořád stejnou. Holení žiletkou mi úplně nevadí, nicméně je kůže někdy trochu podrážděná, proto jsem se rozhodla zkusit zase holící strojek, který pro mě kdysi byl příjemnou obměnou žiletky.


Když jsem se v pubertě rozhodla pořídit si holící strojek holení mě velmi bavilo, ale i ten měl bohužel svou životnost, a tak jsem v poslední době již dlouho pokukovala po novém. Nakonec jsem si vybrala holící strojek Philips SatinShave Advanced BRL140/00 Wet&Dry, jak už samotný název napovídá strojek zvládne holení na sucho, ale také ve vaně či sprše.


Holící strojek má velmi ergonomické tělo a dobře se s ním pracuje. Na fotografii také žiletka, kterou používám již několik let. Jedná se o klasickou Gillette Venus Smooth, kterou také mohu doporučit. Tělo holítka mám několik let a vůbec to na něm není vidět a hlavice měním příležitostně, ostré vydrží opravdu dlouho.

Pro porovnání jsem vyfotila i strojek mého přítele, který jej využívá velmi často také na celé tělo. Opět je i tento pánský strojek od značky Philips a je s ním velmi spokojen. 


Jaký je holící strojek Philips SatinShave Advanced BRL140/00 Wet&Dry?

Když jsem si holící strojek vybírala koukala jsem se po něčem, co by krásně kopírovalo především ženské křivky. Jelikož strojek používám na všechny partie je určitě pro mě ergonomie velmi důležitá a tento fakt se mi osvědčil hned při prvním použití. Se strojkem se velmi dobře manipuluje a pro někoho, kdo nemá tolik zkušeností s holícími strojky bude holení ihned velmi snadné a příjemné. V balení jsou také tři další nástavce, pytlíček a kartáček na čištění. Samotné nástavce jsem na strojku zatím netestovala a myslím si, že ani při dalším holení je úplně nepoužiju. Nicméně součástí balení jsou, a tak je možno využít nástavec na zastřihování, napínání pokožky nebo nástavec s kterým by měl strojek lépe klouzat (název z obalu „soft glide“ lépe asi vyjádřit neumím).


Strojek se přizpůsobí křivkám ženského těla a zvládne i holení tvrdších chloupků. Jemné chloupky, které jsou příliš krátké strojek úplně dle mého názoru důkladně neoholí. Určitě je ale zastřihne a tak jsou jednoznačně méně viditelné.


K holícímu strojku jsou také tři další nástavce, štěteček na čištění a bílý pytlíček na uschování.


Skvělý pomocník na rychlé oholení před tím, než jdete ven

Jelikož jsem zastáncem žiletky již velmi dlouho asi jí úplně ze své koupelny nedokážu vyhodit úplně. Nicméně její používání v poslední době značně omezuji, a to právě díky tomuto holícímu strojku. Často se mi nechce holit večer, kdy si chci jen dopřát teplou vanu či sprchu, a právě proto si vlezu do vany v dopoledních hodinách, kdy mám volnou chvilku. Jednoduše vezmu strojek a chloupky s ním oholím přímo před tím, než jdu ven! Holení žiletkou mi přijde mnohem přesnější a důkladnější, ale holení strojkem na sucho je pro mě mnohdy mnohem rychlejší a příjemnější. Velmi příjemně mě také potěšilo, že pokožka není tolik podrážděna (ba dokonce není vůbec) jako po klasickém holení žiletkou a pěnou. Navíc jsem si tímto holícím strojkem naštěstí ještě ani jednou nijak neublížila, což se mi při používání klasické žiletky často stává. Proto považuji holící strojky i jako skvělý tip pro mladé ženy a dívky, které se s těmito holícími potřebami teprve učí zacházet.

 

A jak to s holením máte vy? Jakou pomůcku nejčastěji využíváte na nohy, bikiny a podpaží?

11 komentářů

  1. Pěkná recenze :). Já o strojku asi nikdy neuvažovala, používám prostě jen žiletky :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zvyklá na žiletky, ale rozhodně né na ty jednorázové, to je zbytečný odpad navíc. Strojek je také dobrá varianta ale už jsem zkrátka zvyklá na klasiku :)

    http://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Taky asi navždy zůstanu věrná žiletce :D Epilátory moc bolí..

    OdpovědětVymazat
  4. Jako teď si mě celkem nahlodala k tomu, abych si taky strojek koupila. Uvažovala jsem o tom, ale stále jsem si byla nejistá. Používám žiletku, ale ráda bych našla nějakou lepší variatnu... no, je to hrůza, nevím, proč ty chlupy musí růst! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě jsou obě varianty super a používám je podle toho, jak se mi zrovna chce. Strojek spíše v létě. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že jsem žiletku v životě nepoužila. Mně to vždycky hrozně děsilo, takže za mě vždy a pořád holící strojek. Ale ten vytrhávací bych taky nemohla mít :D Pěkně napsaný článek :)

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že jsi vybrala opravdu hezký strojek, moc se mi líbí jeho design. Sama holení taky nesnáším, ale co člověk nadělá, když chce hladkou pokožku :D Nejraději mám právě žiletky, ale kupuji jen Venus od Gillette a jen ty pěti břité, jinak mám všude pupínky. Taky se chci vrátit zpět k IPL od Philipsu, který je taky super, ale poslední dobou jsem to zanedbávala.

    OdpovědětVymazat
  8. Též jsem si pořídila strojek. Zatím nepoužívám ty pinzety na trhání, ale jen planzetu, takže holení vůbec neboli a mohu se holit na suchu. Bohužel, ale holení planzetou musím opakovat několikrát do týdne, jelikož se chloupky nevytrhnou, ale jen zařízenou u kůže.

    OdpovědětVymazat
  9. Věřím, že jsi spokojená :) Strojek se mi líbí. Akorát já se jich bojím.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, ale v závěru mi přijde mnohem bezpečnější než klasická žiletka! :)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.