úterý 8. června 2021

Letní péče o obličej, dbejte na lehkost a hydrataci

Léto se blíží a brzy se stane opravdovou skutečností. Toto období je náročné stejně jako další a zejména pro naši pokožku může být velmi zatěžujícím. I přes léto je tedy potřeba dbát na to, aby pokožka byla hydratovaná a chráněna.



Hydratace je důležitá

Hydratace pokožky, její výživa a ochrana je prostě základ. Sluneční paprsky, vody, vítr mohou naši pleť vysušovat a dráždit. Proto je v létě potřebné chránit pleť krémy na opalování, ale dopřát jí také následnou hydrataci ve formě kvalitního krému, který pokožku vyživí a dodá jí správné látky, které tolik potřebuje.


Nově jsem vyzkoušela pleťový krém Weleda Mandle

Velmi příjemným a krásně jemným pomocníkem na léto může být pleťový krém Weleda Mandle. Tento krém jsem vyzkoušela poprvé, ale značku Weledu mám velmi ráda. I tento krém byl pro mě velmi příjemným pomocníkem. Zprvu jsem si myslela, že malou tubičku 30 ml budu mít vypotřebovanou za týden, ale krému stačí nanést poměrně malinko. Krém je velmi jemný a pro citlivou pokožku jako stvořený. Veganské složení je velmi příjemné a pleť krásně vyživí, osobně kombinuji krém také s krémem na opalování nebo CBD krémem, který nyní používám jako péči navíc.



Pleťový krém Weleda Mandle zanechává pokožku jemnou a hydratovanou. Má velmi jemnou, přírodní vůní, která zbytečně nedráždí pokožku a zároveň jí ani nezatěžuje zbytečnými chemickými látkami. Krém bych určitě doporučila všem ženám či dívkám, které mají jemnou a citlivou pleť.

Na léto je krém velmi příjemný a rozhodně se s ním na sluníčku budete cítit velmi příjemně, krém zbytečně nemastí, a tak z vás nebude stékat, když se trochu zpotíte. Jedinou nevýhodou je chybějící SPF faktor.

5 komentářů

  1. Hydratace je důležitá! Já používám teď nějakou dobu krém od The Ordinary, je fajn, ale asi mám pocit, že z dlouhodobého hlediska to furt tak nějak není ono :/

    OdpovědětVymazat
  2. Krém vypadá moc hezky, já teď používám Embryolisse a zatím si ho nemůžu vynachválit :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Letos jsem konečně začala denně používat krém s SPF, snad to bude jednou znát 😅
    Tento krém vypadá moc hezky, Weleda je mi sympatická, ačkoliv jsem od této značky sama ještě nic nezkusila, ale v UK ji asi stejně neseženu, tak možná až se konečně dostanu domů 🙏🏻

    OdpovědětVymazat
  4. Weleda nikdy nezklame, ale tuto řadu jsem zatím nezkoušela - snad to napravím! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.