pondělí 31. ledna 2022

Moje oblíbená kosmetiky od SALOOS a nový favorit do koupele

Také milujete teplé sprchy a vany plné vody? Pak jsme na tom podobně. Především v těchto chladných dnech si vždy po celém dni ráda dopřeji koupel teplé a voňavé vody. Mám ráda nejrůznější pěny i soli, které koupel ovoní, ale udělají jí také ještě výživnější pro mou pokožku. A jelikož jsem si v poslední době velmi oblíbila koupelový olej, který jsem zatím neměla rozhodla jsem se s vámi o svou velmi pozitivní zkušenost podělit.


Má chvilka v koupelně se sklenicí vody, relaxační hudbou a knihou

Ačkoliv má koupelna není rozhodně moderním výstřelkem i tak miluji velkou vanu, která v ní je ještě z dávných dob a vždy si udělám chvilku na pořádnou relaxaci. Právě chvíli v koupelně mě vždy dovede velmi uvolnit a přivést nejen na jiné myšlenky ale také spoustu nápadů.


V poslední době nezapomínám ani na pitný režim a často si ke koupeli beru i velkou sklenici vody. Navíc si vždy zapnu tablet, kde si vyberu klidnou relaxační hudbu. Pokud se na to v daný den cítím vezmu si sebou do vany i knihu, ale upřímně… obdivuji každého, kdo je schopen ve vaně číst. Osobně knihu vždy nějakým způsobem navlhčím nebo přímo namočím, byť se snažím být velmi opatrná. Knih je mi pak líto, a proto je sebou do koupelny neberu pravidelně i když bych si to přála.


Ano i do koupelny si občas beru knihy. Často volím menší v brožované vazbě. Navíc mám moc ráda téma relaxace, cvičení nebo nějaké edukace. Knihy chvilka na jógu a chvilka na relaxaci mám již poměrně dlouho a zatím jsem se k nim nedostala, tak snad to brzy napravím!

Voňavá teplá koupel, která zahřeje tělo a zklidní mysl

Sedavé a někdy poměrně stresující zaměstnání je pro mě často velmi citelné, nejen ochablé svaly, ale také ztuhlá páteř a bolest za krkem se občas objeví. Právě proto považuji i teplou koupel za lék. Svaly jsou uvolněné a uvolní se i ztuhlá krční páteř. Pokud koupel navíc krásně voní jde i o pohlazení mysli.


Vůně meduňky patří mezi mé oblíbené bylinné vůně. Je skvělá na uvolnění, ale také povzbuzení mysli.


Pěna, sůl nebo koupelový olej

Pokud máte rádi pěnu do koupele nebo sůl vyzkoušejte také sprchové a koupelové oleje od SALOOS. Já jsem si nyní pořídila na zkoušku meduňku, která je jednou z mých velmi oblíbených bylinek.  Právě meduňka má zklidňující účinky, a tak olej krásně provoní vaši koupel. Navíc vám za tento olej poděkuje i vaše pokožka, jakmile totiž z vody vyjdete je vaše kůže krásně jemná, hydratovaná a vyživená. Není proto potřeba přílišné krémování, které je často naší kůží teď v chladných měsících bez opalování vyžadováno (krémování je samozřejmě vhodné udržovat po celý rok sezónními přípravky).


Obecně mám značku SALOOS velmi ráda a tento produkt není můj první, který od nich zkouším. Často používám také klasické oleje na masáže nebo na obličej, už delší dobu se chystám vyzkoušet také olej na odličování, který také vypadá velmi slibně.

 

A jak to máte s teplými koupelemi vy? Děláte si také domácí welness? Jaké jsou vaše koupelnové rituály.

8 komentářů

  1. Moc ráda si po práci a odpolední procházce s pejskem dopřeju teplou koupel. Mám ráda hodně pěny a občas dám i nějakou tu sůl 😊. Od značky Saloos jsem si k Vánocům koupila balzám na rty a krém na nehty 🙂, ale koupelový olej nemusí být vůbec špatný 🤗.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Saloos už jsem toho měla dost, ale koupelový olej ještě ne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nevím, že Saloos tento produkt mám :) Ale v rámci domácího welness by to mohlo být fajn :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Vanu nemám bohužel, ale milovala jsem u rodičů horkou koupel jednou za čas jako relax.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento olejik jsem dostala od kamarádky ve vůni mandarinka a naprosto jsem si ho zamilovala! Jen po něm trochu zůstává zajebana vana 😅

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No o té vaně bych to takto neřekla, ale pobavila jsi mě! :D :D Vana zůstává dost kluzká no.

      Vymazat
  6. Saloos je podle všeho skvělá kosmetika, já s ní sice zatím nemám zkušenosti, ale slyším na jejich produkty samou chválu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tento jsem měla a hrozně jsem ho milovala. Chápu, že ho máš také ráda.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.