pondělí 20. prosince 2021

Prosincový tlak, přání k svátkům a plány na příští rok

Asi každý někdy zažil to, že se práce valí odevšad. Ani já to v tomto měsíci nemám jinak, a proto jsem blog odsunula nyní do pozadí. Nezapomněla jsem ovšem na vás a už nyní plánuji nejrůznější aktivity na blogu na příští rok.




A co pro vás chystám?


Recenze a článek o elektrických zubních kartáčcích – tento článek pro vás mám nachystán už dlouho, ale chybí mi k němu kvalitní fotografie. Což nyní ostatně ke všemu… a důvod? Ten vám prozradím níže.


Recenze a povídání o produktu SOMAVEDIC – pokud netušíte oč jde, tak nezoufejte ani já jsem ještě nedávno o tomto přístroji neměla ani tušení. Nicméně právě proto bych se s vámi o něj chtěla podělit a říct vám tak třeba něco více.


Hodinkový speciál – jestli jsem se do něčeho v poslední době zbláznila jsou tu právě hodinky. Koukám na ně pořád a všude, navíc kdybych mohla pořídím si jich tolik, že by mi 10 rukou nestačilo! :D Ráda bych vás do svého hobby vtáhla sebou, a tak se můžete těšit na články s tématikou hodinek.


Recenze nejen kosmetických produktů – klasika, kterou u mě znáte jsou nejrůznější recenze hlavně kosmetiky. V dalším roce pro vás chystám opět spoustu recenzí a článků na téma kosmetika, krása, ale také zdraví!


Nový fotoaparát – po prodeji fotoaparátu s kterým jsem nebyla úplně schopná podat, tak dobrý výkon jak bych čekala jsem se rozhodla, že si pořídím nový fotoaparát. Zatím jsem bohužel žádný vhodný na mé blogerské a přírodní fotografie nenašla. Pokud máte nějaký tip a vyznáte se v této oblasti elektroniky, tak budu jen ráda za vaše rady!


Změna vzhledu – ano i na tu se chystám. Nemám v plánu asi nijak velké úpravy a změny, ale nějaké oživení blogu by to určitě chtělo.


Kdy se mi jednotlivé články povedou sepsat zatím netuším, ale budu se snažit, aby se vše brzy dalo do běhu a abych pro vás opět mohla publikovat kvalitní obsah a recenze. Odpusťte mi prosím, pokud články hned nezačnou vycházet v lednu, právě tento měsíc bývá velice náročný a tlak v tomto období přichází zejména ze školy, kde dálkově studuji. Plné nasazení proto očekávejte v únoru nebo březnu.


  

Přeji vám krásné svátky prožité především ve zdraví a míru, plné pohody, lásky, dobrého jídla a samozřejmě plné odpočinku a relaxace.


7 komentářů

  1. Krásné Vánoce a šťastný Nový Rok! Na nové články se budu těšit :)

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. krásné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok plný nových zážitků a pozitivní energie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nachystala sis toho celkem dost a držím palce, aby se ti vše povedlo a budu se těšit! Přeji krásné Vánoce. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Snad sis užila svátky a těším se na všechny plány! Držím palce a přeji pohodový rok 2022:)

    OdpovědětVymazat
  5. Sice čtu v posledních měsících články hooodně zpětně a díky práci v online prostředí tomu bude i na dále, ale těším se. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně doporučuju Olympus foťáky. Já mám OMD EM 10 už 6 let a paráda. Malý, má hledáček a výměnné objektivy. Asi bych do jiného nešla, jen do vyšší/novější řady :).

    OdpovědětVymazat
  7. Já vlastním canon, se kterým jsem moc spokojena a neměnila bych za jiný 😊.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.