pondělí 29. listopadu 2021

Inspirace na VÁNOČNÍ DÁRKY pro každého, koho máte rádi

Asi úplně nemůžu vypsat, co přesně kupuji já, ale i přesto jsem si pro vás i tento rok připravila inspiraci na to, co pořídit vaším blízkým. Dárky k Vánocům neodmyslitelně patří ale jejich vymýšlení je v posledních letech čím dál více složité. V tomto článků jsem vám napsala několik svých tipů, které by vám s obdarováním rodičů, prarodičů, přítele či kamarádky mohly pomoci.



Dárek, který potěší každou ženu – ženy jsou na výběr dárků dle mého názoru trošku snadnější. Můžete vybírat z řady parfémů, kosmetiky, ale také se zaměřit na oblečení či elektroniku. Kulmy, žehličky, elektrické natáčky nebo třeba epilátor vždy každou ženu potěší. Za mě je skvělým tipem na dárek také ŽUPAN – kvalitní župan působí luxusně. Pokud máte ve své blízkosti nějakou ženu, která se ráda líčí a nejste si jistí správným výběrem dekorativní kosmetiky můžete potěšit také dárkovou sadou kvalitních štětců na líčení.


Dárek pro muže – muži toho všeobecně ze světa kosmetiky vyžadují méně. Kvalitní parfém a kosmetika do koupelny je takovou klasikou, ale co třeba potěšit přítele nebo tatínka kvalitním elektrickým kartáčkem nebo třeba holícím strojkem? Ačkoliv se to nezdá i muži mají rádi domácí pohodu a relaxaci proto můžete i muže obdarovat třeba solí nebo pěnou do koupele.



Něco pro každého sportovce – Máte ve svém okolí sportovce a zastánce zdravé výživy? Pak můžete vybírat ze široké nabídky pro zdraví, sportovce jistě potěší proteiny, BCA kyseliny, spalovače tuků nebo kvalitní arašídová či jiná oříšková másla, protože i zdravé mlsání k životu patří! Mezi dárky pro zdraví bych určitě zařadila i různé doplňky stravy, které mohou potěšit mladší i starší ročníky.


Něco do domácnosti – dárky do domácnosti potěší zejména praktiky. Kromě nádobí, utěrek a ručníků můžete také potěšit třeba prarodiče nebo kamarády kvalitní svíčkou nebo aromalampou. Já jsem stále věrná své oblíbené značce Yankee candle a zatím každý komu jsem jí představila byl moc mile překvapen!

 

A co letos svým blízkým kupujete vy? Máte již dárky nakoupené nebo se na to teprve chystáte?

7 komentářů

  1. Já jsem přítelovi koupila jízdu Teslou a poukázku na pálivé koření atd. :-) A nějaké kvalitnější značkové oblečení, aby dělal parádu :-) Jinak super nápady, těch není nikdy dost. Já bych brala nějaký hezký župánek, tak třeba někdy. Ale rozhodně mám na seznamu hodně knih! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný výběr. Dárky už mám - kromě jedlých a poukazů, ty koupím až těsně před :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. super děkuji za inspiraci ♥ dárky již mám ale i tak pomůže to na narozky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké tipy! Sama mám obvykle problém jen s tátou, kterému něco vybrat je opravdu náročné. Sice vím, že miluje rybaření, ale když mi odmítá poradit, protože nic nechce, tak se těžko vybírá, když tomu nerozumím.
    Naopak mojí maminku a kamarádku potěší vše a navíc je znám, takže kupuji i během roku. Pak už je jen přítel a s tím si každý rok děláme seznam, takže tam je to jednoduché :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu svíčku bych chtěla, ale asi za ni nechci utratit tolik peněz. :D
    Černý župan mám, je to super. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super tipy, které potěší snad každého. Já najít pod stromečkem Yankee svíčku, tak skáču radostí! :D :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.