úterý 22. června 2021

Co dělat, když je pokožka suchá? S péčí začněte už ve sprše

Čas slunce, opalování, koupání a sem tam také lehkého osvěžujícího vánku je oblíbeným obdobím mnoha žen. Bohužel právě ženy v tomto období mnohdy trpí suchou pokožku. Suchá pokožka postihuje mnohdy hlavně nohy, které jsou namáhány navíc častým holením. Nevyhýbá se ovšem ani rukám a obličeji. Jak suché pokožce předejít a co dělat, když je opravdu suchá?



Sprchování ano, ale…

V létě není zrovna ideální koupat se ve vaně, samozřejmě ti, kteří mají příležitost určitě využijí bazénu. Sprchování po bazénovém koupání, který obsahuje chemii je velmi důležité, proto ho rozhodně nepodceňujte. Rovnou při sprchování zahajte péči o vaše tělo, zvolte vlažnou vodu, která osvěží vaše tělo v horkých dnech a také tolik nevysuší vaši pokožku. Při výběru kosmetiky, kterou v koupelně budete používat si dejte obzvlášť záležet. Záleží totiž opravdu na každém detailu. Místo klasického sprchového gelu zvolte kvalitní sprchový gel s příměsí olejů nebo se poohlédněte přímo po sprchovém oleji.



Za sebe mohu doporučit vysoce výživný zklidňující sprchový olej pro suchou a podrážděnou pokožku Bioderma Atoderm Sprchový Olej, který se nyní dlouhodobě stal mým největším oblíbencem. Ačkoliv mi přišel poměrně dražší rozhodně v porovnání s ostatními běžnými sprchovými gely není. Stačí totiž opravdu malinká kapička oleje, který krásně tělo vyživí. Díky tomuto sprchovému oleji od značky Bioderma již také nemusím tak často používat tělové mléko.

Znáte tělové oleje nebo dáváte přednost klasickým sprchovým gelům?


10 komentářů

  1. Věřím, že je skvělý! Micelárka od Biodermy je moje top mezi produkty :)
    Jinak i já mám v létě sušší pokožku a řeším to hlavně pravidelným krémováním a také je hrozně super tělový kondicionér z Lushe, ten je boží! (Ale mám dojem, že ho mají jen jako vánoční limitku, udělala jsem si zásobu)

    OdpovědětVymazat
  2. Biodermu mam rada :) Já ted momentálně pokukuji pravé po sprchovacim oleji od Mixy :)
    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Oleje neznám, používám klasické sprchové gely, ale potom vždy tělové mléko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna předevčírem jsem si dala vanu O:) Jinak v létě sprcha a hlavně po bazénu a rybníku je to must have. :) Olej jsem měla, ale od Saloosu, tento neznám.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. neznám mám normální sprchače ale hrozne moc voňavý zbožňuji ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já sprchový olej doma mám, ale úplně jsem mu na chuť nepřišla, raději používám klasické sprcháče a potom krém :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Biodermu bych moc ráda vyzkoušela, hlavně jejich produkty na odličování - věřím, že je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem kvůli spolupráci vyzkoušela olejový sprcháč od Eucerin a jsem nadšená. I máma, co má ekzém. Na benu je měli v akci 1 plus 1 zdarma, tak jsem toho využila a jsem po snad 3 měsících v půlce prvního balení :D. Skvěle se s tím i holí.

    JAK SI ZAŘIZUJU POKOJ 🌻 | ČÁST 1. | BYDLENÍ | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  9. Ja ho používam aj na odličovanie a holenie intímnych oblastí, je skutočne úžasný.
    Biankanotes by Janka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.