pátek 23. dubna 2021

Hektické období začíná...

Už je to tak… konečně jsem ve třeťáku, a i na mě došlo. Psaní bakalářky mi dalo pěkně zabrat, ale nakonec mám vše konečně hotovo a odevzdáno. Už jen vytvořit prezentaci a vše obhájit, stejně tak úspěšně zvládnout státní závěrečné zkoušky… zkrátka je to v poslední době jeden velký tlak. Kromě školy se věnuji také naplno práci a podnikání.


Tento článek nepíšu jako stížnost, ale spíše jako omluvu a vysvětlení mé neaktivity, která se s pravděpodobností nebude zvedat ani v příštích dnech nebo možná týdnech. Proto se omlouvám a doufám, že to se mnou vydržíte!

 Vaše Calistka

10 komentářů

  1. Hodně štěstí :) Taky mně čeká obhajoba bakalářky, takže tě chápu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevrav, teraz začína prituhovať. My sme celé dva semestre nič kvôli covidu nemohli robiť a teraz chytáme nakrúcania troch cvičení naraz. Je to pre mňa celkom nezvyk oproti voľnu, čo som mala predtým. Ale držím ti palce, určite to zvládneš ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto tě chápu, blog je v takové situaci vedlejší a přeji ti hodně štěstí a hlavně pevné nervy! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce! Chvalabohu, ja už to mám za sebou. Neboj sa, tak rýchlo to zbehne, že sa nenazdáš :) Wau, u mňa to sú už dva roky, neverím :D 🌿

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce, určitě to zvládneš! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Moc Ti držím palečky! Já státnicovala loni, takže Ti úplně rozumím :) Neboj, to zvládneš levou zadní <3 Alespoň u nás dost pomáhali a byli hodní :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce a hlavně přeji hodně sil a trpělivosti! Sama jsem na konci druháku (už na druhé škole :D) a v září můžu mít první část státnic. Zároveň bylo nutné si tento semestr zvolit zadání bakalářky. Což bylo peklo pro mě. Moc se na to netěším, co si budeme :D Ale mám ho!

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  8. Mám to stejně a konečně mám hotovo! Držím palce a přeju hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.