čtvrtek 11. února 2021

Povánoční předsevzetí aneb kosmetické novinky s přírodním složením

V jednom článku, který jsem pro vás připravila po novém roce jsem vám nastínila v čem bych se ráda během následujícího roku zlepšila. Jedním z bodů byl postupný přechod na přírodní kosmetiku. Všeobecně jsem se o tuto změnu snažila již delší dobu, ale ne vždy se mi předsevzetí kupovat kosmetiku s přírodním složením dařilo.


Dnes jsem pro vás nachystala recenzi na pár produktů, které jsem si v poslední době velmi oblíbila a jejichž složení se rozhodně přírodnímu blíží.




Skvělý denní výživný a hydratační krém z Arálie manžurské pro suchou pleť

Delší dobu již hledám krém, který by byl na pleti příjemný ale zároveň by jí dostatečně hydratoval a chránil. V zimě se snažím obzvlášť dbát na hydrataci, a proto občas péči doplním olejíčkem, který pleť vyživí opravdu maximálně. Občas je ovšem příjemné olejíček vynechat a pleť vyživit pouze krémem, který pleť nechá dýchat a zároveň jí tolik nezatíží. Právě díky krému z Arálie manžurské jsem poznala, že ne vždy je nutné doplňovat péči navíc olejíčkem. Tento krém pleť krásně vyživuje a hydratuje, zároveň na ní nezanechává mastný film, neucpává póry a velmi rychle se vstřebává.


Krém používám obvykle ráno i večer a rutinu s ním si velmi vychutnávám. Krém pleť krásně vyživí a zanechává jí hydratovanou celý den (případně celou noc). Překvapivě jej téměř nikdy nedoplňuji ještě dalšími pečujícími produkty (séry nebo olejíčky) a nechávám pleť pouze nakrémovanou. 



Krém na ruce, který je na fotografii jsem dostala jako DÁREK. Velmi mě potěšil a jeho složení je velmi příjemné. Krém navíc nádherně voní, kdyby byl k dostání na e-shopu vůbec neváhám a objednávám klasickou verzi.

Láká vás nádherná vůně a přírodní složení?

Kromě krému na obličej jsem také vyzkoušela ovocný organický balzám na rty, který nádherně voní. Jeho hydratace je velmi jemná, a proto je vhodné během dne rty občas přetřít. Na rtech je balzámek velmi příjemný, nemá žádnou pachuť a jeho vůně je opravdu dokonalá. Pokud vám tedy vyhovují spíše balzámy na rty, které nejsou mastné a nevytvoří vám na rtech silný film rozhodně vyzkoušejte tento balzám z másly a bio oleji (balzám obsahuje kakaové a bambucké máslo, ricinový, kokosový, hroznový olej a další přírodní ingredience).


Deodorant od značky Saloos s 0 % hliníku, alkoholu a sody moc krásně voní. Pokud preferujete tuhé deodoranty určitě jej můžete vyzkoušet, pokud jste ovšem stejně jako já zastánci tekutých a snadno se nanášejících deodorantů pravděpodobně se s tímto produktem skamarádíte o něco hůře.

Pratelné kosmetické tampóny jako nový EKO HIT

Samozřejmě bych to nebyla já abych nezmínila vše a tím vše myslím i dokonalé odličovací kosmetické tampóny, které jsou pratelné. Tyto tampónky jsou na trhu zhruba poslední dva roky a za tu dobu se z nich stává poměrně velký EKO HIT. Osobně je používám již delší dobu a opravdu jich není nikdy dost! Údržba těchto tampónků je mnohdy sice o něco náročnější, ale péče o pleť je v ten moment mnohem snazší. Tyto tampónky jsou velmi jemné a šetrné k pleti, takže si odličování s nimi rozhodně nemůžu vynachválit.


A jak jste na tom s přírodní kosmetikou vy? Sledujete složení kosmetických produktů, které používáte?

12 komentářů

  1. Já se na složení také hodně dívám a co se týče předsevzetí, tak jsem si dala závazek více se o pleť starat. Jde mi hlavně o kvalitní odličování a čištění a používání tonika, který jsme dřív skoro nepoužívala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Saloos bych chtěla také zkusit, co se týká podpaží tak používám pouze přírodní produkty :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný a super výběr, podle mě! Moc se mi líbí ten hydratační krém! Také mám od loňska předsevzetí pomalu přecházet a upřednostňovat přírodnější kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že se ti předsevzetí zatím daří plnit :) Já sama se snažím na složení dívat, ale upřímně se v něm moc nevyznám, proto dávám na různé certifikáty, které produkty mají :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Super výběr, je dobře že se ti předsevzetí daří plnit :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Musím sa priznať, že zloženie moc nesledujem, ale nad vyskúšaním kozmetiky od Natura Siberica.

    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se přiznat, že mi to složení dává také zabrat. :) Pokud váháš nad produkty Natura Siberica rozhodně mohu doporučit, mám krém na obličej i na ruce a prostě DOKONALOST! :) <3

      Vymazat
  7. Produkty neznám, ale vypadají fajn. Přiznávám, že složení úplně neřeším, ale chtěla bych si o tom víc nastudovat a přemýšlet o kosmetice malinko jinak:)

    OdpovědětVymazat
  8. Na složení je určitě důležité si dívat. Je fajn, že to takto děláš :) Super článek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Saloos má co jsem slyšela opravdu kvalitní produkty. Ať ti slouží a jsi s nimi spokojená! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Natura Siberica je super! Od Soaphorie som si naposledy objednala tuhý šampón, tak som zvedavá 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.