neděle 31. ledna 2021

Téma vlasy – rozčesávání, mytí a péče

Každá žena by si přála mít krásné dlouhé vlasy, které by byly husté a zdravé. Ani já nejsem výjimkou a o své vlasy se v poslední době snažím stále více a více pečovat. Zkouším různé masky, balzámy, šampóny, ale také podporuji své vlasy, nehty a pleť různými doplňky stravy.


Na kosmetice si dejte záležet, ale zároveň to s ní nepřežeňte

Kosmetiky pro vlasovou péči je v obchodech opravdu mnoho a vyznat se v ní je někdy opravdu těžké. Ani pro mě to není jednoduché a v široké nabídce poměrně tápu. Šampón, kondicionér nebo masku vybírám často dle sympatií, ale samozřejmě mám již své oblíbence.


Dnes bych vám ráda představila produkt známé značky L’Oréal Paris, který jsem objevila nedávno. L’Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil balzám pro suché vlasy jsem vyzkoušela poprvé nedávno a od té doby jej používám pravidelně vždy, když si zrovna nedávám masku, kterou jsem vám již také v jednom článku představovala. Tento balzám pro normální až suché vlasy má velmi jemnou přírodní vůni, která mě velmi překvapila tím, že jde na vlasech cítit i po umytí. Kondicionér krásně zacelí konečky (po umytí) a dodá jim potřebnou výživu. Vlasy se po umytí zároveň díky kondicionéru velmi dobře rozčesávají a to je hlavní důvod proč jej vždy používám.




Mírně jsem se obávala, že se mi po tomto balzámu budou vlasy rychleji mastit, ale vůbec tomu tak není, takže pokud se obáváte balzámů s obsahem různých olejů vyzkoušejte je, než je bezdůvodně odsoudíte stejně jako já. Možná vás mile překvapí.


Doplňky stravy jako součást péče o vlasy

Již nějaký ten pátek používám také doplňky stravy, na které v poslední době nedám dopustit. Užívám je déle, jak půl roku a až nyní vidím účinek na svých vlasech, přijdou mi silnější, pevnější a také delší. Pokud se bojíte užívání základních doplňků stravy, tak pak rozhodně doporučuji zjistit více informací, protože právě doplňky mohou vašim vlasům velmi pomoci.

 

A jak to máte s péči o vlasy vy? Jaké jsou vaše nejoblíbenější kosmetické produkty, které používáte v souvislosti s vlasovou péčí?

16 komentářů

  1. Já dřív nepoužívala ani kondicionéry a dnes se bez nich neobejdu. A to nemluvím o hutných maskách, ty bych nejradši používala denně :-) mě se hodně osvědčily vlasové řady Hair Food od Garnieru, které mají i super složení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám šampon, masku, sprej na rozčesávání a pak během týdne olejíček do konečků, protože ty mám sušší :) Teď jsem si oblíbila Pantene a Glisskur produkty.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som zrovna začala používať radu Wella nutri enrich a som nesmierne spokojná, mám po umytí nádherné vlasy. Potom ešte používam ich olejčej oil reflections :). Súhlasím, že by sa to s výberom kozmetiky nemalo až tak preháňať, ja si napríklad stále myslím, že nejaký zázračný šampón a masky neexistujú a väčšina práce je na celkovom zdraví a výžive zvnútra. Doplnky stravy sú určite fajn, ja ich neberiem, pretože nemám rada akékoľvek tabletky a skôr sa snažím pestro a zdravo jesť :). Ale určite môžu pomôcť, pokiaľ nie vždy stíhame variť si a jesť vyvážene.

    OdpovědětVymazat
  4. Já momentálně už nějakou dobu kupuju jen Elseve Dream Long. Tento typ mi vyhovuje, ale myslím, že i zmiňovaný Extraordinary Oil bude super. Protože mám docela suché vlasy, a hlavně se mi špatně rozčesávají. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja nedám dopustiť na taký ten olejový sprej od SYOSS ♥ S ním je rozčesávanie vláskov ako sen ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám věci od Guye Tanga a je to to nejlepší co jsem kdy vyzkoušela

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Na vlasy jsou fakt nejlepší vitaminy. Vlasy pak rychleji rostou a jsou pevnější. Taky mívám strach z balzamu, tak možná po tomhle kouknu. Děkuji za tip <3

    OdpovědětVymazat
  8. i like it too:) it was so good for my hair;)

    OdpovědětVymazat
  9. Elseve řada mi vždy vyhovovala, momentálně jí také používám a nemám v plánu měnit. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mám už dlho problém s vypadávaním vlasov, takže starostlivosť smerujem primárne na tento problém (presne ako vravíš, aj doplnky stravy, rôzne vitamíny sú dôležité) + musím mať doma vždy kvalitný balzam na vlasy, ktorý mi pomôže ich rozčesať :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  11. O týhle řadě už jsem několikrát četla, ale ještě jsem jí nevyzkoušela. Myslím, že mi dokonce někdo řikal, že to patří mezi jeho oblíbenou vlasovou řadu z drogérie :). Tak děkuji za tip, třeba si to konečně koupím až budu bez šamponu.

    MAYBELLINE LIFTER GLOSS 💄 RECENZE 🌟 | KOSMETIKA | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Btw, nemůžu na tebe najít e-mail, měla bych pro tebe pár spoluprací :). Jestli máš zájem, tak mi napiš na veronika@getfound.cz (do předmětu prosím napiš Spolupráce calistka.blogspot.com). Moc děkuji.

      Vymazat
  12. L'Oreál jsem vždy měla ráda, hlavně jejich masky na vlasy, jsou opravdu jedny z nejlepších. Jinak se ale snažím v poslední době spíše používat přírodnější kosmetiku, hodně Lush a místo klasického šamponu už roky používám různé šampuky, hrozně mi vyhovují!

    OdpovědětVymazat
  13. Používám jenon šampon a kondicionér, nechci vlasy moc zatěžovat, protože je mám opravdu hodně jemné ☺️

    OdpovědětVymazat
  14. Používám Wellu, řadu Invigo Nutri Enrich. Šampon a kondicionér. A pak si dávám olejíček na konečky po umytí:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.