úterý 23. února 2021

Ultrazvukový aroma difuzér jako designový doplněk i úžasný pomocník

Miluji domácí pohodu a klid. Ráda sobě i svým blízkým dopřeju relaxaci u svíčky nebo aromalampy s éterickým olejem. Dlouho jsem zvažovala nad koupi aroma difuzéru, s kterými se nyní roztrhl pytel. Nakonec jsem si vybrala THD Niagara Wood & White ultrazvukový aroma difuzér a v dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o pár svých poznatků, které s tímto difuzérem souvisí.


Vhodný EKO bytový doplněk i pro lenochy

I přesto, že jsem milovník svíček, olejíčků a dalších voňavých serepetiček jsem také někdy líná je neustálé zapalovat. Překvapivě… díky tomuto difuzéru získáte hezký bytový doplněk, ale také pomocníka. Difuzér stačí jednoduše zapnout a už se o nic více starat nemusíte, jednou za čas stačí dolít vodu a nakapat pár kapiček olejíčku, ale rozhodně vám odpadne starost s hledáním zapalovače nebo měněním svíček. Čajové svíčky jsou skvělé, ale přeci jen je neustále vyhazujeme… u difuzéru nevyhazujeme vůbec nic, což také považuji za velké plus.


Svůj difuzér mám umístěný vedle dvou soch, proto ty nohy. :D :) Pokud by vám do interiéru nezapadal difuzér s bílým krytem a tělem v dekoru dřeva, můžete si pořídit difuzér v tmavé ČERNÉ verzi.


Večerní romantika i denní pohoda

Difuzér oplývá několika funkcemi, nastavit lze intenzitu páry a také podsvícení. Ve dne podsvícení většinou vypínám a večer si jej naopak naprosto užívám. Difuzér mění krásně barvy a musím uznat, že to koukání na ty měnící se barvičky je skutečně uklidňující. Pokud se vám navíc líbí nějaká určitá barva není problém si ji na difuzéru nastavit trvale.


Pozorovat difuzér a barvy za tmy je zkrátka RELAX!



Difuzér se skládá z tělíčka (v dekoru dřeva), kde se nalévá voda a kape olejíček. Následně je mistička s vodou přikryta víčkem, přes které se tvoří pára, a to vše je ještě přiklopeno designovým víčkem, které pár chrlí ven.



S vonnými olejíčky buďte opatrní

Když jsem difuzér zkoušela poprvé úplně jsem netušila kolik kapek olejíčku nakapat. Nyní už vím, že méně je někdy více. Pokud tedy používáte nějaký éterický olej začněte s méně kapičkami, vyhnete se pak případnému převonění bytu, přílišná vůně pak už také není příjemná. Pokud jde o olejíčky já jsem si zatím vybrala na zkoušku tři vůně. Nejvíce ze všech jsem si zatím oblíbila THD Elisir Eucalyptus vonný olej. Vůně eukalyptu je pro mě velmi příjemná a vnímám jí jako jednu z nejpřirozenějších, proto si jí vyloženě užívám.


Éterických olejíčků najdete na trhu skutečně celou řadu. Svou oblíbenou vůni si vybere určitě každý. 


Máte doma také aroma difuzér nebo využíváte raději klasické svíčky?

17 komentářů

  1. Difuzér vypadá super, nicméně já jsem spíš na tu klasiku. A zapalování mě naopak baví!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že s tím bojuji. :D :D Zapalovač není můj nejlepší kámoš a sirky poměrně smrdí, takže tohle mi to vše dost usnadnilo.

      Vymazat
  2. Aromalampy ani difuzér jsem ještě nezkoušela a upřímně mě to asi ani neláká, protože si potrpím na klasických svíčkách, které si ráda zapálím a ještě raději pozoruji to tlumené, žluté světlo. <3 Každopádně tohle vypadá jako supr věcička! :)
    Jinak bych ti tu ještě jednou ráda poděkovala za hezký kompliment u mě na blogu a přidávám se s pochvalou také, máš to tu moc hezké! Přidávám se k pravidelným čtenářům. <3

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý článok. Ja nad kúpou difúzera uvažujem už moc dlho a toto ma presvedčilo. Milujem sviečky, hlavne tie voňavé a tú atmosféru čo vytvárajú. Úplne si viem predstaviť ako si večer v izbe zapnem nejaký film, zahrabem sa pod deku a zapnem difúzer a všetko bude krásne.
    Ale okrem toho,máš veľmi pekný blog a páči sa mi ako píšeš, určite ťa začínam odoberať aby mi nič neuniklo :)

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. O aroma difuzéru čtu poprvé. Ty fotky s tou sochou jsou zajímavé :) Moc se mi líbí ty noční barvičky, to je úžasné, jak to svítí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem dostala k Vánocům takový roztomilý malinký a je úžasný. Miluju ho, ale upřímně mi nejvíc vyhovuje bez vůně O:)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  6. Teď jsou tyto difuzéry hodně trendy, mně se celkově líbí, ale domů kupovat nebudu, sdílím pokoj se sestrou a svíčků, svícnů a všelijakých věcí na poličky máme dohromady mraky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. O difuzérech poslední dobou čtu více a více, ale zatím nemám pocit, že bych ho chtěla :) Pořád ještě preferuju svíčky a aromalampy :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Jee, tenhle difuzér vypadá moc krásně! Už jsem o nějakém také přemýšlela, ale zatím jsem se neodhodala k jeho koupi a pálím skrz klasickou aromalampu. Moc se mi líbí i barevnost, třeba brzy také pořídím!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten bych brala všemi deseti, vypadá opravdu stylově! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem nad zvlhčovačem vzduchu přemýšlela, protože mám strašně suchou pleť. Ale nechce se mi ho kupovat :D. Tenhle vypadá fakt bezvadně, hlavně to světlo? Jak kdybych byla na diskotéce a ne zavřená doma :( :DDD!

    Doufám, že difuzér funguje i jako zvlhčovač, ať nejsem za blbečka :D.

    SPODNÍ PRÁDLO Z SHEIN 💃 - 1. ČÁST | HAUL| Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že difuzér není přímo zvlhčovač, ale je to jeho vedlejší vlastnost. :D :D Každopádně já jsem měla POŘÁD ucpaný nos a nevím zda je to náhoda nebo fakt, ale od doby, co ho mám, tak nepoužívám NOSNÍ SPREJE na kterých jsem byla v poslední době téměř závislá... stříkala jsem pořád, protože jsem nemohla dýchat nosem. :D :) Takže možná na tom něco bude!

      Vymazat
  11. Vyzerá sktvostne! Skutočne pekná a šikovná dekorácia 🌸

    True Beauty Makeup Video *

    OdpovědětVymazat
  12. Difuzér je super vecička. Moja mama nám na Vianoce domov tiež jeden kúpila a taktiež mení farby. Máme zakúpené aj nejaké olejíčky a najviac mi asi vonia eukalyptový, ktorý je taktiež dobrý na dýchanie. ;) Veľmi pekný článok aj blog!

    Maj pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá krásně, ale vedou u mě svíčky, zapalování mi nevadí máme jen ty mega, čajové už skoro nekupujeme :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  14. Ten vypadá skvěle.

    A jak svítí! :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá dost dobře :-) já stále pálím vosky, tak o takové věcičce zatím neuvažuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.