pondělí 25. ledna 2021

Lancôme La Nuit Trésor parfémovaná voda pro ženy, která mě pohltila

Vánoce jsou svátky dárků a i přesto, že byl pro mě největší dar prožít Vánoce v klidu s někým, koho miluji dostala jsem spoustu pěkných dárků, které mě velmi potěšily. Dárek, který mě ovšem skutečně pohltil byla parfémovaná voda. Těžko říct, jestli byla od Ježíška nebo od mého milého, který věděl, že po ní již dlouho pokukuji.


Po letech konečně změna

Již několik let používám osvědčenou a mnou velmi oblíbenou Euphorii. Mám ji už dlouho, ale v poslední době už mi nebyla tolik vzácná. Dlouho jsem chtěla nějakou změnu, ale žádná vůně mě nikde příliš nenadchla. Až po čase objevil zajímavou vůni můj přítel. Ihned jsem věděla, že je to ta pravá vůně! Byla tak originální a doposud jsem jí na nikomu necítila.


Milovníci květinové vůně si přijdou na své

Značka LANCÔME pro mě byla poměrně novinkou, ačkoliv je na trhu k dispozici delší dobu. Z vůní této značky jde cítit opravdová ženskost a vůni si vybere skutečně každý, jelikož jejich portfolio je poměrně široké.


Lancôme La Nuit Trésor parfémovaná voda pro ženy je velmi jemná, ale přitom intenzivní vůně. Hodí se do společnosti i na neformální příležitosti. Tato vůně je květinová, ale rozhodně od ní nečekejte tu starostou RŮŽOVOU VŮNI, kterou používaly naše babičky. Vůně je velmi nadčasová a opravdu jí od nikoho jiného zatím neznám, proto pokud hledáte vůni, která není tolik „profláknutá“ zkuste právě tuto, možná vás zaujme stejně jako mě.




Potěšení na Valentýna pro vás, maminku nebo kamarádku

Ačkoliv nejsem zastáncem tohoto komerčního svátku možná právě toto je skvělý tip na dárek. Radost můžete udělat sobě nebo i někomu dalšímu třeba právě parfémem, který je zaručeným potěšením pro každého!




Nemyslete v tento den pouze na své polovičky, ale také na další blízké, na kterých vám skutečně záleží. Radost můžete udělat i maličkostí!

 

A jak to máte s Valentýnem vy? Plánujete překvapení pro svého milého nebo milou?

16 komentářů

  1. Teraz som sa naozaj zamyslela, pretože mi ani nenapadlo, že by som kupovala na Valentína niečo niekomu inému, ako svojmu priateľovi, ale nejaká maličkosť pre maminu a tatina znie veľmi milo! Každopádne zvažujem, že priateľovi kúpim na Valentýna voňavku, myslím, že to je určite skvelý darček!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také nekupuji všem, ale tak nějak mě napadlo, že je Valentýn dobou, kdy by se lidé měli mít rádi celkově, nemusí to přeci platit jen pro páry, ne? :)

      Vymazat
  2. Já od Lancome parfém měla a panebože, to byla vůně! :-) Všichni říkali, jak krásně voním. Já už pak toho parfému byla převoněná, takže mi to přestalo vonět, ale stejně. Byl to kvalitní parfém a tuto značku bych určitě doporučila! :-) Já teď k Vánocům dostala Chloe a jsem taky spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Parfém má nádherný flakonek a věřím, že i krásně voní :) Já budu tento rok poprvé slavit Valentýna s přítelem a zatím jsem spíš nervózní, protože nevím, jak tento den pojmeme :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle parfém mám doma už asi potřetí a nemohu si ho vynachválit, voní opravdu dokonale! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lancome jsou moje oblíbené vůně, hlavně La Vie Est Belle, tuto jsme nezkoušela. Jinak Valentýna vůbec neřešíme, spíš ze začátku :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Popis vůně zní zajímavě, já na květinové vůně moc nejsem, mám raději spíše citrusové, ale věřím, že každý si přijde na své. Já už několik let používám Guess Seductive a ještě pořád mě neomrzela. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lancome má opravdu intenzivní a smyslné vůně. Každý rok všem z rodiny kupuji na Valentýna čokolády :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou je to moc hezké <3 Mě až tento rok napadlo se zamyslet, že člověk by neměl brát Valentýna jen jako povinnost ve vztahu.

      Vymazat
  8. No vypadá nádherně!! Já naštěstí mám ráda skoro všechny vůně a ráda vůně střídám. Takže děkuji za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  9. i absolutely adore thois perfume as well as photos;) you did so great work:) follow;) hope U follow back:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten vypadá skvěle i esteticky, asi ho musím mít :( Přidávám na wishlist a budu ho muset očuchat!:D

    OdpovědětVymazat
  11. Flakón parfumu je prekrásny a verím, že aj nádherne vonia :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tenhle vůbec nevím, jak voní. Měla jsem od Lancome Miracle So Magic! Ten jsem milovala, ale už se nedá nikde koupit... Jak se opět otevřou obchody musím ho jít vyzkoušet.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tuhle vůni mám také a je skvělá! :)

    Ela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.