čtvrtek 10. prosince 2020

Jak pečovat o rty v sychravém období?

Ačkoliv je venku podzim ranní mrazíky jsou již téměř každý den. Čepice, šále a rukavice by měly být zkrátka nezbytností stejně jako rouška, která se stala součástí našich životů. S příchodem těchto dní ovšem můžou také velmi trpět naše rty. Právě na rtech je kůže velmi jemná a mráz nebo vítr jí dokáže pěkně potrápit. Jak své rty chránit a jak o ně pečovat vám prozradím v tomto článku.


Pozor na pálivá a kyselá jídla

Pokožka na rtech je velmi jemná a citlivá. Často jí tak můžeme podráždit i značnými maličkostmi. Dejte si pozor, co jíte a pijete. Kyselé nápoje nebo pálivá jídla mohou rty podráždit, proto buďte opatrní. Díky kvalitním jídlům a celému jídelníčku můžeme podpořit také zdraví našich rtů, vždyť právě strava se odráží také na našem vzhledu.





MÉ DOPORUČENÍ! Nově jsem si pořídila krém Uriage Bariéderm Cica s obsahem mědi a zinku. Velmi mě trápily koutky a vysušené rty tento krém mi pomohl a po dvou dnech jsem měla rty krásně hydratované a koutky vyléčené.

 

Kvalitní péče o rty nikdy není bezvýznamná

Ať už je jakékoliv období vždy volte kvalitní balzámy na rty. Ani v zimě neopomíjejte balzámy hydratační, ale také ty s UV faktorem. Kvalitní balzám na rty nevybírejte pouze podle obalu, vůně nebo barviva (k dostání jsou i balzámy, které rty obarví jako rtěnka) naopak sledujte složení balzámů. Velmi důležitou součástí je také skladování. V případě, že balzám nosíte po kapsách bund nebo pohozený v kabelce dbejte na to, aby nedošlo k jeho roztopení (ve vnitřní prostorech) nebo jiné změně konzistence. Tyto změny balzámům rozhodně neprospívají. 


Nebojte se doplnit péči kvalitními doplňky stravy

Celou péči nejen o rty, ale také pokožku můžete doplnit také vhodnými vitamíny a minerály. V zimě se zaměřte obzvlášť na příjem vitamínu D. S péčí o vlasy, nehty nebo pleť vám pomůže také Zinek, Selen nebo Kolagen.

 

Jaký je váš nejoblíbenější balzám na rty? Užíváte také doplňky stravy pro podporu pleti?

7 komentářů

  1. Doplňky stravy pro podporu pleti užívám, beru zinek, pupalku i vitamín D :) Rty přes zimu mívám sušší, ale nekupuju si kvůli tomu nějaký speciální hydratační balzámek na rty, stále používám ty od Baley nebo Astridu, jen si mažu rty častěji :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. V tomto období jsem bez balzámu na rty jako bez ruky. Mám jich hodně oblíbených, ale tento od Uriage jsem zatím nezkoušela - vypadá dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju teď balzám od bell cosmetics. Ale tento co máš tak mám taky a je super! :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Já už spoustu let používám balzámy EOS. Vlastně od té doby, co to byl ten velký "boom" :D A tak nějak mi pořád vyhovují a upřímně mě ani nenapadlo vyzkoušet nějaké jiné:)

    OdpovědětVymazat
  5. look amazing, i need to try it :)
    Kisses from Poland <3

    OdpovědětVymazat
  6. Já na rty používám běžné jelení loje. Značu Uriage teprve objevuji, včera jsem koupila první produkty. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.