čtvrtek 3. prosince 2020

Tvoření adventního věnce a první adventní neděle

Ne vždy se mi daří být úplně kreativní i přesto, že bych si to moc přála. Tento rok jsem se dala asi po druhé v životě na tvoření adventního věnce. Nově jsem si pořídila tavící pistoli a poprvé s ní také pracovala a ač je to pro někoho běžná praxe pro mě to byla naprosto nová zkušenost.


Adventní věnec jsem se snažila zachovat v co nejvíce přírodním duchu právě proto jsem volila ozdoby ve formě sušených pomerančů (pomeranče si jednoduše nasušíte doma i vy), arašídů a také vlašských oříšků. Větvičky jsme tajně nastříhali v parčíku, ale myslím, že to stromečkům jen prospělo očividně je delší dobu nikdo nestříhal! Jelikož oba dva s přítelem máme moc rádi červenou, tak volba červených svíček byla naprosto jasná!


Jelikož tyto Vánoce budou první, které nebudu trávit doma s rodiči, ale se svým partnerem velmi se na ně těším. Stejně tak jsme si užili i první adventní neděli, kdy jsme společně zapálili první svíčku.






10 komentářů

  1. Krásný adventní věnec jsi vytvořila :) Také pro mě budou tyto vánoce první, které nebudu trávit s rodiči a možná i o to více se na ně těším, že si je budu moc udělat podle svých představ :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný věnec, také před Vánoci suším pomeranče, miluju tu vůni ♥ Určitě si svátky s přítelem užijete a bude to moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné! Tvoření věnců je podle mě příjemná, vánoční tradice, my ji děláme, co si pamatuju :) Užijte si spolu krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky,
    věnec vypadá moc pěkně, já mám ty přírodní asi nejraději:-) Já moc zručná nejsem, dělala mi ho kamarádka a jsem moc spokojená s výsledkem:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz
    PS: u mě na blogu právě probíhá soutěž, tak tě srdečně zvu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný nápad s oříšky, a tím jsem se ještě nesetkala, ale miluji originalitu každého znáš, přesně takové mají být Vánoce

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny veniec. Ja si pamätám na prvé Vianoce s priateľom a bolo to celkom fajn.

    FIRST DAY CHALLENGE: PEPITO

    OdpovědětVymazat
  7. Věnec se ti opravdu moc povedl, červená barva k Vánocům prostě patří a je dobře, že jsi jí zvolila - je krásný! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.