středa 16. prosince 2020

Dlouhé večery jsou tu! Udělejte si čas pro sebe

S příchodem zimních dní se většina věcí trošku uklidní. Nastává čas relaxace a díky tomu, že se již brzy stmívá trávíme jistě více času doma. Právě díky většímu množství času a chladu, který je venku nezapomínejte na podzimní rituály. Pár tipů jsem pro vás sepsala i v tomto článku.


Provoňte svůj byt, sáhněte po svíčkách i aroma olejích

Vůně a vánoční aroma je základem každé domácnosti, kde mají rádi Vánoce. Sáhněte proto po svíčkách, difuzérech a také olejíčcích, které váš domov provoní vánoční atmosférou. Relaxovat můžete u vůní, které si vyberete a budou vám příjemné. Já jsem si nyní velmi oblíbila vůně Yankee Candle. Takže šup, šup zapalte si svíčku a sáhněte po nějaké knize, která vám již delší dobu leží v knihovničce!



Pleťové masky, zábaly na ruce a nohy

Skvělým rituálem v tomto období mohou být také různé pleťové masky. Masky vám v tomto období pomohou s péčí o pleť a posunou vaši relaxační chvilku zase o něco dál. Nesoustřeďte se však pouze na pleť, ale vzpomeňte si také na své ruce a nohy. Vyzkoušejte například hydratační rukavice nebo zábaly na nohy, které vám zjemní tvrdou kůži na patách.




Pedikúra, manikúra a lakování nehtů

Také to znáte, když nemáte čas na lakování nehtů? Vaše nehty už volají o pomoc, protože lak z posledního lakování drží už jen na posledních nehtech. Ošoupaný lak nebo neudržované nehty jistě nejsou pro nikoho příliš atraktivní. Najděte si proto čas a udělejte si pečlivou manikúru a pedikúru. Nejde totiž pouze o lakování, ale také zatlačení kůžičky a hydratace dlaní a nohou.



Teplá koupel, zklidňující čaj a péče o vaše tělo

Napusťte si vanu nebo si jen dopřejte delší teplou sprchu. Pokud se ve vaně nudíte a nevydržíte v ní příliš dlouho pusťte si při koupání audioknihu nebo podcast. Koupání navíc můžete doplnit pěnou, solí nebo jiným přípravkem do koupele. Já jsem si v poslední době velmi oblíbila TEA TREE OLEJ, který do koupele přidávám již téměř pravidelně.


Koupelí by ovšem neměl skončit váš rituál. Uvařte si čaj na zklidnění a věnujte se svému tělu. Důkladně nakrémujte pleť i další části těla, které v zimě mohou trpět vysušením.

 

A jak to máte s relaxací a péčí nyní vy? Také si v podzimních a zimních dnech najdete více času pro sebe?

6 komentářů

  1. Tak vidím to stejně, jak tak koukám :)
    Yankee mám také ráda, navíc jsem dostala jejich adventní kalendář, takže mám vůně na každý den a sotva stíhám pálit :D I masky jsem si minulý víkend zazásobila a brzy se na ně chystám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjoooo tak to jsem vůbec nevěděla, že mají nějaký kalendář! :D :)

      Vymazat
  2. Vonné svíčky miluji, hlavně teď před Vánoci :) Značku Love Nature znám, používám šampon stejné značky, ale pleťové masky jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Yankee Candle je srdovka <3 pálím o sto šest :) A bylinkové uklidňující čaje piju celoročně :) Jinak moc hezké tipy!


    LITTLETHINGSFOREM


    OdpovědětVymazat
  4. Od pátku mám volno a jeden takový relaxační večer už je za mnou - přesně na tohle jsem se těšila! :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jak kdy. :) Teď to bylo v práci náročné, do toho dárky a konečně jsem se začala více vídat s přáteli, do toho mi času na relax moc nezbylo. Ale jinak nejlepší jsou koupele a vosky. Špatný je, že vosky moji ségra nesnáší :-D a tak tu voním sama, když není v pokoji.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.