pátek 13. října 2023

Recenze vlasové kosmetiky od Tomáše Arsova

Již nějakou dobu mám doma tři produkty od Tomáše Arsova. Toto jména je ve světě kadeřníků velmi známé a věřím, že zejména ženy budou vědět o koho jde. Není proto divu, že i já jsem byla velmi zvědavá, jaké jsou jeho kosmetické produkty. Pojďme se v dnešním článku podívat právě na tyto produkty, představím vám šampon, kondicionér ale také keratinovou vodu!




Sada proti lupům

Celá sada, kterou vám dnes ukážu je určena zejména pro všechny, které trápí svědivá pokožka a lupy. I já se poměrně dlouhodobě trápím s lupy a svědivou pokožkou. Tuto sadu musím celkově velmi pochválit, podrobnosti naleznete níže. Za zmínku ovšem také stojí hezký sjednocený design obalů jednotlivých produktů, ale také samotné balení. Balení šamponu a kondicionéru ve formě tuby je velmi praktické.




Šampon proti lupům

Šampon je pro mě asi nejmenším překvapením, je málo pěnivý, což není špatné, ale pro mě je to trochu nezvyklé. Ačkoliv vím, že pěnivé věci nejsou vždy nejlepší, pak musím podotknout, že je pro mě mytí vlasů bez pěny náročnější. Určitě doporučuji vždy vlasy umýt 2x, jak je ostatně uvedeno i v návodu.


Kondicionér, který má nádhernou vůni

Velkou pochvalu si za mě ovšem zaslouží kondicionér. Ten opět neobsahuje žádné parabeny, sulfáty ani parabeny. Samotná konzistence je velmi příjemná a jeho funkce také. Kondicionér nejen krásně zacelí konečky, napomůže rozčesávání a dodá vlasům regeneraci, ale také velmi hezky voní. Vůni tohoto produktu jsem si opravdu velmi oblíbila a nemohu se jí nabažit!



Keratinová voda pro regeneraci vlasů

Ačkoliv nejsem moc zastáncem vlasových vod a volím spíše olejovou bezoplachovou péči na konečky tuto keratinovou vodu jsem si velmi oblíbila. Samotná voda má krásnou vůni a slouží jako výživa pro vlasy. Sama jí používám také ihned po umytí na vlhké vlasy, kdy jí aplikuji jako výživu, ale také ochranu před fénováním. Čas od času, když vidím, že jsou vlasy vysušené vodu použiji také během dne. Vůně se navíc ve vlasech usadí a při doteku je aktivována.


Máte s těmito produkty zkušenost? Znáte kadeřníka Tomáše Arsova?

14 komentářů

  1. Tuhle kosmetiku znám, měla jsem dokonce i doma, dostala jsem dárkem, ale vlastně jsem ji nechala manželovi, nějak jsem k ní nenašla cestu. Já osobně používám nejradši olaplex. :)
    Máma z Kolína

    OdpovědětVymazat
  2. Neznám tuto kosmetiku, ani jejího tvůrce :) Balení ale vypadá moc pěkně, minimalisticky.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tuhle vlasovku mám určitě někdy v plánu vyzkoušet a zrovna jsem měla "ve voku" tuhle řadu, tak děkuji za doporučení.

    OdpovědětVymazat
  4. Neznám, ale moc se mi líbí balení, snad bude dobrý i obsah :o)
    Calistko, měj hezké podzimní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Značku ani produkty vůbec neznám :).

    OdpovědětVymazat
  6. O téhle značce jsem nedávno slyšela, ale ještě jsem ji nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, přiznám se že neznám, ale určitě se mi recenze líbila. ♥ Krásnou neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. Calistko zdravím. Značku vůbec neznám, tak díky za představení produktů. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Kadeřníka znám z youtubových reklam, ale nikdy jsem od něj nic nezkoušela. Musím uznat, že ty produkty mají fakt pěkné obaly! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tuto kosmetiku vůbec neznám, ale jsem mile překvapena :-) Já teď zase hledám něco, co mi bude vyhovovat, tak na to nejspíš mrknu pořádně a možná objednám na vyzkoušení :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Vlasovku od TA jsem doma měla a byla jsem s ní moc spokojena!

    OdpovědětVymazat
  12. Neznám ani kosmetiku, ani tvůrce. Produkty vypadají dobře :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  13. Tomáše Arsova znám, ale jen z televize :D Přijde mi jako super chlap, i takový milý zdvořilý.. a šikovný :) .... Produkty od něj nemám, teď mám hodně starší, co chci vypotřebovat... ale někdy v budoucnu třeba.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, o téhle vlasové kosmetice slyším poprvé. Produkty ale vypadají moc dobře, věřím, že jsou super a ať ti i nadále slouží. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.