úterý 13. června 2023

Produkty Neutrogena Bright Boost jako milé překvapení, které si užívám

Od značky Neutrogena jsem za celý svůj život vyzkoušela snad pouze dva produkty – tělové mléko a krém na ruce. Ani jeden z produktů nebyl vůbec špatný, ale ani jeden mě neohromil natolik, že bych si jej chtěla koupit znovu. Nedávno jsem ovšem náhodou narazila na dva produkty z řady Bright Boost a po jejich vyzkoušení jsem si říkala, že právě to jsou produkty, o kterých zase ráda napíšu na svém blogu!



Na oba produkty z řady BRIGH BOOST jsem narazila náhodou a přiznám se, že nějaké rozjasnění pleti u mě nebylo v dané době tématem, které bych přímo řešila, ale znáte to, když vás něco zaujme natolik, že to prostě jen chcete zkusit a nevíte proč? Právě takto jsem to měla s danými produkty Neutrogena. Pořídila jsem si tak fluid, kde mě zaujal zejména ochranný faktor, který je u mě zkrátka nutností a také rozjasňující sérum, to jsem doma totiž žádné neměla a proč ho tedy nezkusit?



Neutrogena Bright Boost rozjasňující fluid SPF 30

Samotný fluid mě zaujal zejména ochranným faktorem, který je pro mě během letních dnů prostě nutností a obvykle bez ochrany nevyjdu z domu. Mírně jsem se ovšem bála, že produkt bude málo hydratační. Opak je ale pravdou, samotná konzistence je velmi jemná a na pleti příjemná. Fluid má sametovou konzistenci, která se krásně rozetře a velmi rychle se do pleti vstřebá. Musím uznat, že pleť je ihned rozjasněná a působí velmi přirozeně a zároveň hydratovaně. Tento fluid využívám v poslední době každý den ráno, hezky a bez problému se na něj následně nanáší i podkladová báze a make-up.





Neutrogena Bright Boost rozjasňující sérum

Sérum, které jsem si vzala jako druhý produkt na zkoušku mě překvapilo ještě více než samotný fluid! Přiznám se, že moc sér jsem ještě nezkoušela. Takže jde o jednu z mých premiér, nicméně musím říct, že jsem po první zkoušce byla mírně zaskočená. Při prvním použití mě sérum mírně zaštípalo a začalo žmolkovat, rychle jsem pak nanesla krém a pleť nechala tak. Nakonec se vše po chvíli uklidnilo. Byla jsem tedy mírně rozčarovaná, a proto jsem se bála dalšího zkoušení, nicméně při dalším používání bylo vše již v naprostém pořádku a cítila jsem velmi příjemný efekt séra, který šel vidět i na pleti. Pleť vypadá velmi rozjasněně a sérum ji dodá živiny, které jsou potřeba. Vždy po nanesení nechám sérum na 1-2 minuty vstřebat do pleti a následně nanesu krém, který běžně na noc používám.




Samotnými produkty jsem velmi překvapena a musím říct, že jsem s nimi velmi spokojena, byť jsem od nich neměla vůbec žádné očekávání. Koukala jsem, že v řadě Bright Boost (aktuálně má celá řada 5 produktů) je k dostání také gel, noční krém a peeling. Všechny produkty působí velmi zajímavě a pokud tedy budu mít možnost ráda si i další produkty zakoupím a třeba vám je představím brzy v dalším článku!


A jakou zkušenost s produkty Neutrogena máte vy? Znáte řadu Bright Boost?

13 komentářů

  1. Značku ani produkty vůbec neznám :).

    OdpovědětVymazat
  2. Calistko, děkuji za recenzi. Tuhle řadu neznám, produkty z Neutrogeny mám jen občas a nahodile, ale vždycky byly vlastně OK.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto produkty vůbec neznám, ale vypadají dost dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda od Neutrogeny nezkoušela snad nic :) Tvé představení na mě ale udělalo dojem. Už vím, po čem kouknout, až půjdu příště do drogerky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Calistko zdravím a děkuju za představení produktů, které neznám. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, Neutrogenu znám. Zkoušela jsem od nich grepový čistííc gel na obličej, nějaké krémy a masky na ruce i nohy a kdysi dávno možná i tělové mléko, což mě vede k tomu, že bych si na podzim zase mohla nějaké pořídit. Nejvíc TOP, co jsem od nich zatím měla byl čistící gel z řady Hydro Boost, ten mě vážně mile překvapil a klidně bych si ho pořídila znovu, ale ještě tu mám 3 jiné čističe ke spotřebování :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, koupila jsem si zrovna takové to čistící pulzační vajíčko na pleť a gel, který byl k němu mi nesedí, tak ses úplně trefila, protože právě tu NEUTROGENU chci zkusit. :) Mrknu po něm.

      Vymazat
  7. Já z Neutrogenou žádné zkušenosti nemám, ale doma čeká na vyzkoušení sérum s retinolem, které jsem si taky koupila na zkoušku, protože mne zaujalo (a navíc bylo zrovna v Rossmannovi v akci)

    OdpovědětVymazat
  8. Se značkou Neutrogena žádné zkušenosti nemám, ale už jsem o ní párkrát slyšela. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Neutrogena je skvělá značka! Zkušenosti mám sice s jejich modrou řadou, ale produkty jsem si nemohla vynachválit. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Značku znám, ale nepoužívám ji. Já se teď snažím na obličej dávat minimum kosmetiky.

    OdpovědětVymazat
  11. Neutrogenu jsem používala dříve a vždy super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  12. Se značkou nemám vůbec žádné zkušenosti, ale dost by mě lákalo nějaké tělové mléko nebo čistící gel.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.