pondělí 3. dubna 2023

Pryč od starostí, nezapomeňte na radosti

Březen je v plném proudu a pro mě je to jako vždy měsíc spěchu a všelijakých povinností. Díky pracovním povinnostem a také poslednímu ročníku vysoké školy, kterou sice studuji dálkově mám o zábavu stále postaráno! I přesto je potřeba si sem tam dělat radost a já jsem se rozhodla pro vás sepsat pár bodů, kterými si chci v tomto nebo dalším měsíci udělat radost.


Úklid šatníku a vytřídění věcí – do svého šatníku většinou nenakupuji často… většinou mám spíše méně oblečení, které mi vydrží poměrně dlouho za což jsem velmi ráda. Je už ale na čase některé kousky vyřadit a třeba je prodat či darovat dále. Ve skříni už mám celou poličku, kde oblečení postupně odkládám. Aktuálně jsem ve fázi, kdy bych ho měla protřídit, dát do pytlů a odnést někam, kde jej dále využijí. Jaro je na takový úklid skvělým obdobím, takže pokud se na něco podobného chytáte i vy, proč to odkládat?


Sportovní oblečení – po novém sportovním oblečení v poslední době pokukuji velmi často. Jaro je časem procházek a sportovních aktivit venku, navíc nyní pravidelně chodíme hrát badminton, a tak stále přemýšlím, že bych si dopřála nějaký nový kousek oblečení na cvičení a sport. Sportovní oblečení, které mám doma už má totiž něco odžito a je na čase poslat ho dále.


Černé oblečení je na sport za mě ideální. Černá je barva elegance, nejde na ní vidět pot a navíc opticky zmenšuje. Na výstřední barvy moc nejsem.


Klasické oblečení – jak už jsem psala výše úklid šatníku je pro mě důležitý. Tím, jak postupně vyřazuji stále více a více kousků začínám ovšem pociťovat nedostatek základních kousků jako jsou trička a také džíny… mimo jiné mi v šuplíku chybí také kvalitní spodní prádlo, takže nějaké kousky ideálně ze 100 % bavlny bych také velmi uvítala. Zároveň bych ráda měla i nějaké hezké krajkové kalhotky. Díky výkyvům váhy se mi mírně změnil i hrudník, častěji tak nosím sportovní podprsenky, které mi nyní sedí lépe. Vím, že potřebuji doplnit do svého šuplíku se spodním prádle i nějakou hezkou a pohodlnou podprsenku.


Správná sportovní podprsenka je u sportu opravdu velmi důležitá. Její výměr mi dá vždy opravdu zabrat. Najít podprsenku, která udrží opravdu vše na svém místě bývá docela oříšek.


Úklidové a prací prostředky – v poslední době na uklízení nemám tolik času, kolik bych si přála. Snažím se ale doma udržovat alespoň trochu pořádek a stále více se mé cesty ubírají prostředky, které jsou naprosto základní a často netoxické. Aktuálně se tak chystám na pořízení vychvalovaného bílého octu, kyseliny citronové, jedlé sody a také mýdlových hoblinek, které jsou vhodné na praní. Většina těchto úklidových pomocníků má velmi přijatelnou cenovku a já jsem tak velmi zvědavá, jak se s těmito prostředky bude třeba kuchyň a koupelna udržovat. Vnímám totiž stále více chvály na bílý ocet a další zmíněné produkty.


Badmintonová raketa a chytré hodinky – dvě věci na které se také již poměrně dlouho dívám opět tíhnou ke sportu. V merku mám chytré hodinky, které bych si ráda pořídila, ale jejich pořízení stále odkládám… doma mám sice jedny, ale daná značka mi příliš nevyhovuje a moc dobře nespolupracuje s mým telefonem, proto se chystám na změnu, kdy se k ní ovšem dostanu, toť otázka. Badmintonovou raketu mám a jsem s ní moc spokojená, nechci jí měnit, ale je potřeba jí znovu ovázat. Vázanka, které je na části, za kterou raketu držíte je již po x letech, kdy mi skvěle slouží poněkud sedřená a zažloutlá. Musím si tak někde objednat novou vázanku na raketu a znovu jí ovázat.


A jakou radost byste si v dohledné době rádi udělali vy? 

22 komentářů

  1. Úklid skříně jsem dělala předminulý víkend a i když to dělám pravidelně, byla jsem překvapená, kolik věcí jsem opět vytřídila. A aspoň jsem si udělala přehled v tom, co mi v šatníku chybí a dokoupila jsem si už basic tílka :) Ještě bych potřebovala nějaké šaty a černé sandálky, ty moje jsou už hodně okopané :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Sice se to týká knih, ale udělala jsem si radost předobjednávkou sbírky povídek od nakladatelství ya.ctu, které jsem si v poslední době hodně oblíbila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky pravidelně třídím, brzy se na to zase vrhnu :) Ráda bych si pořídila v blízké době jednu kabelku, tak uvidíme :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Oblečení jsem třídila nedávno a pomalu obměňuju šatník, hlavně teda bohužel kvůli tomu, že jsem přibrala a chci věci, ve kterých se budu cítit dobře. Nedávno jsem si koupila černé sportovní kraťasy a jestli se osvědčí, tak si chci koupit ještě jedny třeba v jiné barvě :) A nějakou tu podprsenku bych taky uvítala. No a momentálně si chci koupit nový mobil (především kvůli lepšímu foťáku). To je super, že hraješ badminton :) Ten mě jednu dobu hodně bavil, ale nakonec jsem se úúúplně nejvíc zamilovala do volejbalu! Jinak děkuji za milý komentář u mě na blogu! Snažím se občas psát články, co se týkají psychiatrie nebo psychologie. Často teda píšu o svých vzpomínkách, někdy aktuálních trápeních no... Jsem ráda, když to lidi zaujme nebo jim to třeba i nějak pomůže, pokud mají taky nějaká trápení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rezzy, naprosto tě chápu. Také teď obměňuji šatník kvůli změně váhy. Je potřeba se cítit dobře! :)
      Volejbal jsem také jednu dobu hrála, ale jsem dost nešikovná, takže naražené prsty byly na denním pořádku, což už si nemohu dovolit! :D

      Vymazat
  5. Calistko, zdravím. Už jsem Ti sem jeden komentář napsala, ale nešel publikovat. Tak to zkusím znovu. Děkuju za Tvoji návštěvu na mém blogu, potěšilo mě to. K Tvému článku - oblečení přebírám a vyřazuju pravidelně, to jsem dělala v lednu. Před sebou máme malování celého domu a tak budu vyřazovat zase, proberu všechny místnosti. Radost jsem si udělala co se týká oblečení nákupem nové jarní bundy, saka a šatů. Největší radost by mě ale udělalo zlepšení mého zdraví. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, přeji pevné nervy při malování a zejména pevné zdraví! Máš pravdu, že zdraví je na prvním místě, tak se drž!

      Vymazat
  6. Jo, já jsem si teď udělala radosti s oblečením až až :-D Nakoupila jsem si hezké kousky a teď ještě chci nakoupit nějaké sportovní legíny a trička :-) Teplo se blíží, ať mám v čem běhat. A ještě běžecké boty si chci koupit. :-) Je potřeba si dělat radost.

    OdpovědětVymazat
  7. Calistko, moc hezký článek. jaro je na úklid šatníku jako stvořené, většinou to dělám ve dnech, kdy už mohu definitivně uklidit zimní oblečení - konečně!!!
    Chválím tvou touhu po eko úklidu, jen bych asi nedoporučovala praní v mýdle v pračce. Těm to fakt nedělá dobře.
    Přeji krásné Velikonoce, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, moc děkuji. To jsem netušila, že pračce vadí mýdlo... používám přímo mýdlové hoblinky, které jsou na to určeny. Myslíš, že i to může být na škodu?

      Vymazat
    2. Calistko, snad už jsou ty hoblinky vyrobeny tak, aby neškodily... Je to info od pána, který se nám o tuhle techniku stará. Mýdlo se dokonale rozpouští až při vyšších teplotách, tuž se pračky zanášely. Snad už to tak není...
      Pa, H.

      Vymazat
  8. Já si koupila nedávno dvě nádherné dlouhé sukně v Gate a hodně drahé legíny z Myprotein. Teď už nic nepotřebuji jen bych si přála bílé tenisky nějaké takové ty mohutné k šatům.

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím, je potřeba dělat si radost a já se teď chystám na menší jarní nákupy. Potřebuji trochu obměnit šatník, tak to bude má dubnová radost. :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Poslední dobou mám chuť taky udělat úklid šatníku a pořídit si nějaké nové kousky :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych si vybrala ty hodinky, docela by se mi také hodily.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Poslední radost jsme měli teď o Velikonočním víkendu, kdy jsme byli v Českém Krumlově :) Do dalších týdnů bych si přála si koupit nový baťoh a tričko&sukni z české tvorby, tak uvidíme, jestli se přemluvím :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké! Na nový batoh se také chystám, potřebuji nějaký do města i na cestování. :) Česká výroba? Máš nějakou konkrétní značku? :)

      Vymazat
  13. Úklid a vytřízení oblečení se snažím dělat vždycky na jaře a na podzim. Dřív mě to moc nebavilo, ale teď se pokaždé těším, že si zašiju díry a vyhodím už nenositelné věci :D Radost jsem si udělala nedávno naplánováním velké letní expedice :)

    OdpovědětVymazat
  14. Sportovní oblečení doporučuji od My protein, lepší neznám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip. Ještě jsem od nich nic nezkoušela. Já mám moc ráda legíny od GYM SHARK, ale vyhovuje mi i obyčejný LIDL! :D :)

      Vymazat
  15. Ahoj, ráda bych si koupila novou Caplinovou, koš na čisté prádlo a nějaké boxy na organizaci jen tak povalujících se věcí :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky,
    já si taky plánuji pořídit ještě nějaké nové spodní prádlo, to nutně potřebuji. Těším se do divadla, tam mi to vždy udělá dobře.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.