pondělí 12. září 2022

Prázdninové střípky – radosti, cestování, poznávání

Prázdniny jsou za námi a jak jste si mohli všimnout moc článků jsem během nich nepřipravila. Pauza byla potřeba ačkoliv to tak úplně pauza nebyla. Práce byla spousta, ale přesto prázdninový mód ovlivnil i mě a během prázdnin se mi naskytla celá řada radostí, které mě hřejí i nyní. Právě proto bych si své zážitky, střípky ráda uchovala a třeba pár zajímavostí předala i vám. Třeba si v nich také najdete to své.


Cestování a poznávání – Česko, Slovensko, Polsko a také jedno rychlé Německo!


Magický Balaton a rychlý návštěva Györu

V Maďarsku jsme ještě před prázdninami strávili pár dní a magický BALATON pro mě je prostě srdcovou záležitostí. Ačkoliv jsme se v té době nekoupali, procházky a pobyt venku byl opravdu intenzivní. Balaton je opravdu nádherný a jeho autentická barva je pro mě naprosto pohlcující! Musím říct, že na krásy tohoto jezera bych se dokázala koukat neskutečně dlouho. Po cestě zpět domů jsme se zastavili ještě v Gÿoru, kde jsme si prošli centrum i okolí.





Poznávání Brna

Ačkoliv Brno bylo spojeno s operací kolene mého přítele bylo velmi zajímavé a během tří dní jsme ho prošli snad několikrát! Nejsem Vám schopna poradit, co a kde navštívit, ale mohu doporučit třeba hrad Špilberk a také skvělý česnekové krém, který jsem si dala kdesi v restauraci na náměstí! Při poslední cestě do Brna, kvůli lékařské kontroly jsme se zastavili také na hrad BOUZOV a ten je opravdovým skvostem, tentokrát jsme si velmi užili také prohlídku hradu, kterou mohu jednoznačně doporučit.



Polské krásy Krakowa

Kromě Slovenska jsme navštívili také Krakow. Město má opravdu krásné a velmi rozlehlé náměstí. Navštívili jsme také zámecký hrad Wawel. Největším zážitkem pro nás bylo ovšem náměstí a procházky kolem.


Praha – zámek Liblice

Velmi příjemným zážitkem byla svatba, která nás čekala během června. Strávili jsme několik krásných a velmi slunných dní na zámku v Liblicích. Tento zámek patří akademii věd ČR, což mi přišlo velmi zajímavé. V zámku najdete ubytování, ale za návštěvu rozhodně stojí také zahradu zámku, kde najdete i bylinkovou zahradu ve které se skvěle cvičila jóga. Během několika dní v Liblicích jsem si krásně odpočinula, a i svatba byla velmi pěkným zážitkem. Kromě Liblic jsme navštívili také hrad Kokořín, zámek Mělník a pár dalších památek v okolí.



Německo – Buxheim a návštěva zámku

Na svatbě jsme poznali také spoustu lidí, a tak jsme se hned vypravili na návštěvu za novými známými do Německa. Kromě příjemného jídla a pití, nás čekalo také koupání v krásném a velmi čistém rybníku, a především první zkoušení PADDLE BOARDU, což byla tedy rozhodně výzva. V Německu jsme se tedy zdrželi pouze chvíli a rozhodně jsme nestihli vše, co bychom si přáli. Cestou zpět jsme se ještě zdrželi na jednu noc u kamarádů v Praze, kde jsme si také užili dobré jídlo, pití a procházky večer i během dne!



Neskutečné náměstí Wroclawi

Pokud hledáte ruch, jak ve dne, tak v noci, pak rozhodně vyrazte do Wroclawi. Najdete tam opravdu dvě nádherné náměstí, spoustu kostelů a nádherné architektonické skvosty. Náměstí žije ve dne i v noci a je obklopeno spoustou skvělých restaurací a barů. Já už si tedy Wroclaw vždy spojíme s tequilou díky opravdu cool TEQUILARNY, kterou najdete přímo na náměstí. Wroclaw jsme spojili i s městem Gliwice, kde si rozhodněte zajděte na skvělý Hamburger do podniku s názvem „Skrzydlaty Byk“.



Slovensko – relaxace s welness v hotelu Chopok

Asi největší Relax a odpočinek jsme si užili v luxusním hotelu Chopok, kde jsme kromě snídaně měli i několika chodovou večeři. Hotel má navíc nádherné welness s bazénem, vířivkou, saunami i odpočívárnou. Výlet jsme si také udělali přímo na Chopok (lanovkou) a do termálního aquaparku Bešeňová, kde nás tedy tentokrát překvapilo a zároveň odradilo opravdu velké množství lidí. I tak Slovensko stálo za to a zejména hotel mohu doporučit!




Pár produktů, které mi stále dělají radost


Nový parfém od Yves Saint Laurent

Po několika letech jsem si konečně vybrala nový parfém a jsem z něj stále nadšená! Volba nakonec padla na Yves Saint Laurent Libre a mohu říct, že nádherně voní a vůně je také dlouhotrvající, pokud tedy parfém neznáte rozhodně mohu doporučit.


Nová jógamatka a častější cvičení jógy

Konečně jsem se vrátila zpět ke cvičení jógy. Sem tam si zacvičím sama doma a v úterky navštěvuji také vedenou skupinovou lekci. Co mě ale stále těší je nová a pravá jógamatka. Jelikož jsem byla zvyklá na klasické karimatky, tak jsem naprosto nadšená. Investice se rozhodně vyplatila a já svou jógovou praxi, tak znovu mohu posunout o něco dále! Konečně mi nekloužou ruce a cvičení si opravdu užívám.


Hodinky

Do sbírky mi také přibylo spoustu nových hodinek, a i těmi se stále těším. Nyní jsem podlehla zejména automatickým hodinkám, ale ze všech mám stále velkou radost, sbírka se mi krásně rozrostla a nyní už přemýšlím jen o chytrých hodinkách, které by mě zase více táhly ke sportu a dalším aktivitám. Ačkoliv jedny chytré hodinky mám, tak stále váhám, zda je nevyměnit za jiné.



Hand made a zero waste peněženka, ledvinka i gumička

Z Wroclawi jsem si dovezla také velmi krásný suvenýr ve formě ledvinky, mini peněženky a velké gumičky. Na tento styl mě až tolik neužije, ale mám nakonec velkou radost, že jsem si set pořídila. Zvolila jsem tentokrát navíc zajímavou VÍNOVOU barvu, která je tak trochu výstupem z mé komfortní zóny. Navíc jsou všechny produkty ručně vyráběné a jsou také ZERO waste, protože jde o výrobu z látek, které se využívají při výrobě sedaček. Materiál je tak navíc pevný a velmi příjemný.


Nové kosmetické produkty

Z Polska jsem si dovezla také pár kosmetických produktů. Doma se mi ovšem kosmetiky nakupilo celkově více. Aktuálně tedy zkouším opravdu spoustu nových produktů a většina z nich mi dělá velkou radost!



Co mě čeká a co bych si přála

Budoucí měsíce budou opět těžkou zkouškou, a to jak proto, že mě čeká poslední ročník vysoké školy a psaní diplomové práce, tak proto, že v práci je to stále stejný kolotoč. V plánu mám ovšem také věnovat svůj čas BLOGU, který si zaslouží spoustu článků a nových recenzí, které bych pro vás ráda připravila!

 

A jaké byly vaše prázdniny? Byly spíše aktivní nebo odpočinkové? Co vám během posledních měsíců udělalo radost?

14 komentářů

  1. Moje byly hlavně pracovní, ale snad mě ještě nějaká ta dovolená čeká... :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak to držím moc palečky ke státnicím! Já končila letos v červnu a pořád to nechápu, že už mám po škole :D Takže jsem o prázdninách začala chodit poprvé do práce, ale i tak jsme toho stihli navštívit dost. Třeba i ten Bouzov, který se nám taky moc líbil!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bouzov byl opravdu super! :) Jinak moc děkuji za přání, já pracuji už dlouho a školu dodělávám spíše pro své potěšení dálkově.

      Vymazat
  3. Moc pěkná místa jsi navštívila, neznám ani jedno :)
    A ta kolagenový kosmetika má moc krásné obaly!

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, stihla jsi toho spoustu. :)) Polsko mě také láká. A hodinky moc hezké. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy bylo toho hodně, já se do Polska taky plánují vydat a na Slovensko bych si chtěla udělat víc času na projíždění

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké prázdniny. Já je měla pracovní. Tento rok jsem měla jen jeden týden dovolené a ten jsem trávila v Krkonoších .V Polsku jsem byla také, ale jen naotočku. Něco málo jsem si koupila, ale upřímně už tam asi nikdy nepojedu. Raději nakupuji v Německu.

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, procestovala jsi toho celkem dost a to je super! Léto jak má být...:) Moc hezké fotky a líbí se mi i tvé nové hodinky - ať ti slouží. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jeej to som rada, že sa ti u nás na Slovensku páčilo :) Libre mám tiež doma a patrí medzi moje top vône :)
    What a fancy world

    OdpovědětVymazat
  9. To si toho stihla za léto opravdu spoustu. :) Brno je krásný město, strávila jsem tam 6 neskutečných let na vysoké a vždy se tam budu ráda vracet. Určitě se tam někdy vydejte i za večerní zábavou. Tamní bary a jejich drinky jsou fakt nezapomenutelné zážitky. :) A Balaton stojí za to především v době festivalu Balaton sound. To to tam teprve žije. Vysoce doporučuju, pokud máte rádi EDM. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi krásne miesta si navštívila. Ja by som chcela navštíviť Krakow a aj Prahu. V Prahe som bola na skok pred pár rokmi a bola nádherná.


    HOW TO WEAR BIZNISS TROUSERS

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá jako super léto. Krakov mi přirostl k srdci, je fajn, že ho objevil někdo další :) Brno a česnekový krém??? Kde? :-D já tu tak trochu jsem nastěhovaná u přítele. :) Zámeček v Praze neznám a v Německu také ne.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.