pondělí 29. srpna 2022

4 zajímavé doplňky stravy, které aktuálně užívám

O doplňcích stravy jsem vám již napsala ne jeden článek. Téma zdraví a suplementace je mým oblíbeným, a tak jsem si nemohla ani tentokrát nechat ujít příležitost a představit vám doplňky stravy, které už nějakou dobu užívám. Nejsou to totiž klasické doplňky, ale většina z nich je přírodního původu, a tak se pyšní BIO a VEGAN kvalitou. Navíc většina z nich neobsahuje lepek a laktózu, což je další důvod proč se mi tyto doplňky od společnosti BLENDEA zamlouvají.


Doplňky stravy užívám pravidelně již několik let. Bohužel zastávám názor, že naše tělo není schopno v dnešní době získat veškeré důležité vitamíny a minerály ze stravy. Ačkoliv mám ráda věci přírodní a co nejvíce tělu přirozené doplňky stravy mi rozhodně nevadí. Spousta z nich je již navíc v takové kvalitě, že se nestačím divit, a to vám ukáže i dnešní článek! 





4 zelené superpotraviny v BIO kvalitě – SUPERGREENS nyní také ve formě kapslí

Směs 4 zelených superpotravin ode mě již můžete znát z tohoto článku. Směs mám velmi ráda a doma mám už několikáté balení. O to více mě ovšem potěšila, že Blendea tuto směs nyní přetransformovala také do kapslí. Kapsle jsou průhledné a hned na první pohled je jasné, že se v kapsli nachází stejný prášek jako v dóze SUPERGREENS. Nyní si tedy sami můžete vybrat, jaký způsob užívání chcete zvolit. Já mám doma dózu s práškem, ale také tyto kapsle a produkty jednoduše střídám, když mám čas a chci si namíchat silnější koktejl využiji sypkou směs a pokud zrovna nestíhám nebo již ve večerních hodinách nechci tolik pít jednoduše zvolím kapsle. Jedinou nevýhodou u kapslí je vysoké dávkování, a to ve formě 3 až 6 kapslí za den!




Přírodní zdroj vitamínu C v rostlinných kapslích - Camu Camu BIO Organic

Vitamín C je pro mě klíčovým vitamínem a opravdu jej užívám pravidelně každý den. Jeho denní dávka mi totiž přijde opravdu důležitá, a to po dobu celého roku. Pokud ovšem můžu vyzkoušet i přírodnější alternativu, která se mi dostala do rukou jsem určitě nadšená. Právě Blendea má nyní ve své nabídce přírodní doplněk stravy CAMU CAMU, který podpoří kosti, chrupavky, tvorbu kolagenu, psychickou činnost a samozřejmě také imunitu. Za sebe mohu tento doplněk určitě doporučit, každému jako základ, který by neměl chybět! Vitamín C je totiž opravdu důležitý a má vliv na celý organismus. I tento doplněk stravy se dávkuje ve formě třech až šesti kapslí denně, což je pro mě zase docela složité dávkování, nicméně pro podporu zdraví to určitě zvládnu!




BIO Reishi v rostlinných kapslích - Reishi BIO Organic jako houba nesmrtelnosti

Stále mládí a nesmrtelnost zatím snad nikdo zařídit neumí, ale pokud hledáte něco, co vám pomůže s péčí o vaše já pak vsaďte na Reishi. Reishi je houba, která se již mnoho let využívá v tradiční čínské medicíně a má mnoho příznivých účinků. Navíc se o ní traduje, že jde o houbu nesmrtelnosti. Doplněk stravy REISHI beru jako něco navíc, bonus, který ráda dopřeji svému tělu. Věřím totiž, že právě Reishi má spoustu látek, které působí blahodárně na naši pleť, vitalitu a také imunitu. Reishi navíc napomáhá s udržením normální hladiny cholesterolu, což i v mém věku bývá někdy problém… geny se bohužel zapřít nedají. I u tohoto doplňku počítejte s dávkováním 3 až 6 kapslí. V daných kapslích se ovšem nachází pouze 100 % Reishi, což je super!



BIO Bakopa monnieri (Brahmi) v rostlinných kapslích - Brahmi BIO Organic pro milovníky jógy a meditace

Tento doplněk stravy jsem si v poslední době velmi oblíbila a abych si opravdu odpočinula vzala jsem si ho sebou i na dovolenou. Brahmi je totiž skvělým doplňkem, který podpoří vaše kognitivní funkce, zmírní stres, podpoří paměť a koncentraci. Brahmi neboli Bakopa drobnolistá pochází z Indie a jedná se o rostlinu, která je hojně využívána v ajurvédě. Tato rostlina má navíc antioxidativní účinky a přispívá k normální funkci žlučníku, což byl ostatně další důvod, proč jsem se Brahmi rozhodla vyzkoušet. A pokud se opět bojíte velkého dávkování, pak vás určitě potěším, protože dávkování Brahmi je pouze o jedné až dvou kapslích denně.




Proč tento článek? Protože jde přeci o zdraví…

Zdraví je vším a je zároveň tím nejcennějším, co máme. Dokud jsme zdraví, tak si toho tolik nevážíme, ale v momentě, kdy nás něco trápí si uvědomíme, jak vzácné zdraví je. Pro mě je zdraví opravdu velmi hodně, a tak se ho snažím podporovat i doplňky stravy, aktivitami a pobytem na čerstvém vzduchu, ale ani já nejsem dokonalá… a stále mám co zlepšovat. V tomto článku jsem se s vámi chtěla podělit do doplňky stravy, které jsem si nově pořídila a velmi mě baví! Kapsle zmíněné v tomto článku jsou vyrobeny čistě z přírodních materiálů a obsahují vždy pouze to, co je deklarováno. Pokud si tedy koupíte třeba REISHI nebo CAMU CAMU víte vždy, že se v dané kapsli nachází pouze REISHU nebo CAMU CAMU, což se o spoustě jiných doplňků stravy říct nedá. Navíc jsem velmi nadšená z toho, že veškeré doplňky jsou ve skleněném balení. Sklo je za mě jedním z nejlepších materiálů a zde u doplňků to platí ještě více, sklo je navíc tmavé, a tak jsou kapslím zajištěny nejlepší podmínky pro skladování!


A kdybych měla doporučit největšího favorita?

 Pak rozhodně sáhnu po BRAHMI. Nevím, jak je to možné, ale díky BRAHMI v poslední době neprožívám tolik stres. Jsem mnohem klidnější, a dokonce jsem vyřadila i Magnesium, která také napomáhá duševní pohodě. Brahmi jsem si poprvé dala na dovolené, která byla poměrně krátká, ale s říkala jsem si, že se v dané době postarám ještě více o svůj mozek a nervový systém. Vypětí, které totiž v posledních měsících prožívám je poměrně velké. Pokud tedy hledáte zejména něco, co by se vám hodilo začátkem školního roku nebo návratu po dovolené, pak vyzkoušejte Brahmi… a rozhodněte mi pak dejte vědět, jak funguje na vás!


A jak se o své zdraví staráte vy? Jaké doplňky stravy nejčastěji užíváte?

11 komentářů

  1. Znám jen supergreens a beru klasicky vitamin C, zinek, magnesium a v zimě D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja se přiznám, ze beru pouze B komplex skrz časté opary :) a snažím se spis jídlem než doplňky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Sem tam nějaký ten vitamín v pilulce spolknu, ale víc spoléhám na stravu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Zelený fazolky vypadají zajímavě. Já se momentálně láduju mladým zeleným ječmenem, taky v tabletkách :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelený ječmen mám také moc ráda, je skvělý. :) Mám ho v prášku a nyní už i v kapslích ve směsi SUPEGREENS.

      Vymazat
  5. O této značce i doplňcích jsem už slyšela, ale nic nezkoušela :). Já momentálně neužívám nic :O.

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto značku znám, ale ještě jsem od nich nic neměla, ale vzhledem k tomu, že začínám s trochou lepší stravou, tak budu objednávat Supergreens v tabletách. Jinak užívám akorát multivitamín v tabletách právě.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  7. Já vůbec nic neberu. Mám jen vitamíny Bloom hair na vlasy, které jsou v podobě gumových medvídků a vyhovuje mi to nejvíc. Tyto tobolky bych nedokázala pozřít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase nemusím jakékoliv bonbony a zejména gumové medvídky a tomu podobné.

      Vymazat
  8. Doplňky stravy jsou sakra důležité, zejména vitaminy teď na podzim, kdy je oslabená imunita. :) Já místo Reishi užívám hlívu ústřičnou, tak uvidíme, zda to k něčemu bude a neodpadnu při aktuálních změnách počasí..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně pomáhají doplňky jako prevence před nemocí a i když se nemoci neubráním, tak rozhodně ta nemoc má lepší průběh s nimi, než bez nich. Používám různé mixy doplňků, hodně s brusinkami bez cukru na problémy s močákem, D proti covidu, ale i chřipce atd..., MgB6 na povzbuzení, v boji s únavou a navíc na svalstvo pomáhá - to mám doporučeno od lékaře. Občas B complex a Zinek - vlasy, nehty, imunita - také doporučeno lékařem :-D a občas se prostě zeptám v lékárně, nebo kouknu na Aktin. Tyto doplňky jsem dokonce možná tam viděla...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.