středa 7. července 2021

Letní wishlist aneb něco pro mě i pro přítele



Léto je časem, kdy je prostě potřeba některé produkty obměnit a dokoupit nějaké, které po zbytek roku tolik nepotřebujete. Právě z tohoto důvodu jsem se rozhodla představit vám pár produktů na které mám již nějakou dobu v hledáčku.


Bioderma Photoderm Max Aquafluid ochranný matující fluid na obličej SPF 50+ v létě mě trápí opalování obličeje a sluníčko mému nosu rozhodně nedělá dobře, právě proto bych si ráda pořídila NOVÝ kvalitní opalovací krém. Zatím mám zálusk na tohoto krasavce od Biodermy!


Pudr a make-up od značky MAC Cosmetics. Na líčení jsem trochu barbar, ale nyní bych ráda vyzkoušela kvalitnější make-up a pudr, který vydrží na pleti tak, jak má a nezaskočí ho ani rouška! Kosmetiku MAC znám zatím pouze z doslechu, ale vím, že kdo jí používá je velmi spokojen. Proto bych ráda také tuto značku vyzkoušela a třeba se s vámi brzy podělila o recenze, protože investice do těchto produktů nebude malá! Doposud jsem si vždy kupovala pouze levnější make-upy a další dekorativní produkty z drogérie nyní bych ráda vyzkoušela make-up trošku větší kvality.


Příteli bych ráda také něčím udělala radost a parfémovaná voda je u něj vždy sázka na jistotu! Tedy pokud se člověk trefí s vůní… Tentokrát jsem si ovšem jistá, že více než cokoliv jiného si přeje Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme Le Parfum parfémovaná voda pro muže o které básní již opravdu dlouho.

 

A jaké produkty máte na léto vyhlídnuté vy?

5 komentářů

  1. Kvalitní opalovací krém je fakt moc důležitý, také si na to dávám pozor, mám teď zálusk na La Roche-Posay Anthelios s 50 SPF.
    MAC mám ráda, ale co jsem slyšela, tak jejich make-upy nic moc, i když já je nezkoušela, za sebe mohu doporučit Chanel nebo Dior, ty mám velmi ráda. Z MACu zas mohu doporučit rtěnky, které opravdu vydrží anebo minerální tvářenku, která je snad nedopotřebovatelná :D

    Jinak YSL L'Homme tu klasickou mám moc ráda, i když přítel ji nepoužívá, vím jak voní, tuto jsem si ještě neočuchala, ale mám vůbec, nebo to bude další must have? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já aktuálně nic vyhlídnutého úplně nemám. Jen The brow glue od Nyxu, který se snažím sehnat už několik měsíců :D. A furt je to vyprodaný.

    Jinak od Macu mám Face and Body, ale nějakou divnou limitku, kterou jsem pořídila za zlomek ceny a docela dobrý. Ale barva měla bejt Light a je to tak na střední pleť. Aspoň to v létě míchám nebo používám jako tekutý bronzer :D.

    JAK SI ZAŘIZUJU POKOJ 🌻 | ČÁST 1. | BYDLENÍ | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  3. Super wishlist, opalovací krém je na léto nutností. Ať se ti podaří pořídit si vše, co si přeješ. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Na wishlistu mam spoustu věci, nejdéle ale asi masku od Origins:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zrovna Mac mám na wish listu taky, už se nemůžu dočkat až něco vyzkouším (zatím nemám vybráno) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.