pondělí 19. července 2021

Jak předcházet kožním nedostatkům, suché pokožce a dalším nešvarům?

Ať už je jakékoliv období někdy je těžké udržet pokožku v té pravé formě. V létě nás často trápí mnoho kožních nedostatků, ačkoliv se mnoho z nich dá schovat za opálení spoustě nedostatkům a nešvarům lze také předcházet. Nejen správnou péči o vaše tělo se dá docílit mnohdy znatelných posunů vpřed, na místě je ovšem zvolit dobrou a kvalitní kosmetiku. O tom, co pomohlo na kožní nedostatky, a to konkrétně lidově nazývanou krupičku mě již v dnešním článku.



Suchá pokožka, sluneční alergie a další…

Slunce může pokožku dráždit, proto je důležité vybrat kvalitní opalovací kosmetiku a vždy se pečlivě před sluněním namazat. Vybírejte proto pečlivě, protože právě ona kosmetika by měla splňovat mnoho kritérii. Důležitá je nejen péče o pokožku při opalování a koupání, ale také následná péče. Vhodné jsou tělové mléka s Panthenolem, které jsou již běžně k dostání. Pokožku je nutné ovšem hydratovat také v běžných dnech, kdy není vystavováno přímému slunci, a právě tím bych se ráda zabývala já dnes.




Tělové mléko, které pomůže s kožními nedostatky a zároveň zajistí správnou hydrataci

Značka Bioderma není na kosmetickém trhu žádnou novinkou, pro mě osobně ale novinkou vlastně je. Poprvé nyní jsem se totiž rozhodla vyzkoušet nejen sprchový olej, který jsem vám představila v minulém článku, ale také tělové mléko, které jsem zakoupila společně s olejem. Toto tělové mléko mě velmi mile překvapilo, dříve jsem používala tělová mléka a másla obyčejných značek, které se cenově pohybují mnohem níže, ale nikdy mi žádné s pokožkou nepomohlo stejně jako toto tělové mléko od zmíněné Biodermy. Tělové mléko Bioderma Atoderm Intensive Baume intenzivní zklidňující balzám pro velmi suchou citlivou a atopickou pokožku je naprosto jemné a šetrné, velmi mi pomohlo snížit vysušení pokožky a také zmírnit krupičku, která se mi na pažích tvoří především v podzimních a zimních dnech. S příchodem léta pak postupně krupička mizí díky slunečním paprskům i tak se ovšem dá s tímto mlékem skvěle regulovat. Tělové mléko nemá žádnou parfemaci a za jeho zázračné účinky bych se tentokrát opravdu i „prala“.

 

Znáte toto tělové mléko, jaké další produkty značky Bioderma byste mně nebo ostatním doporučili k vyzkoušení?

5 komentářů

  1. Biodermu miluju a nedám na ni dopustit. Přímo s tímhle tělovým mlékem ale zkušenost ještě nemám, takže se na to určitě vrhnu a vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem to určitě psala, ale Biodermu mám ráda a věřím jí. Miluji jejich micelárku a opravdu bych do ní dala ruku do ohně, takže mě vůbec nepřekvapuje, že jsi s ní tak spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež trpím suchou pokožkou, takže vďaka za tip! :) Toto mlieko som ešte neskúšala, ale zatiaľ takmer všetko, čo som od Biodermy mala, bolo veľmi dobré :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Biodermu som kedysi používala veľmi rada, obzvlášť veľmi známu a ikonickú (zelenú) micelárnu vodu :) Veľmi mi od nich sedí aj krém na opaľovanie, asi prvý, ku ktorému by som sa vracala stále

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé tipy a tohle tělové mléko ráda vyzkouším, Bioderma je za mě kvalitní kosmetika. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.