neděle 8. srpna 2021

Ladival kamarád k moři i rybníku

Výběr solární kosmetiky je někdy opravdu náročný, já osobně jsem ovšem začala důvěřovat kosmetice se kterou mám zkušenost již kolem dvou let. První má zkušenost byla díky Ladival tuhému sticku na obličej a citlivá místa. Tento stick mě velmi zaujal bohužel pokud mám správné informace nedá se samostatně zakoupit. Dnes bych vám ovšem ráda představila Ladival Alergická pokožka ochranný sprej proti slunečnímu záření SPF 30 od společnosti STADA PHARMA A. S.


Doplňky stravy, ale také kosmetika

Doplňky stravy s přítelem zkrátka můžeme a tomu často odpovídá i náš přehled ve farmaceutických produktech. Společnost STADA PHARMA A. S. vyrábí kvalitní doplňky stravy, léčivé přípravky, ale také kosmetiku, o které si povíme i v dnešním článku ve kterém bych vám ráda představila značku Ladival


Ladival nabízí solární kosmetiku pro děti i dospělé

Nabídka produktů Ladival je opravdu široká. V nabídce najdete spoustu ochranných faktorů, druhů kosmetiky, ale také variant provedení. Ať už je vaše pokožka citlivá nebo alergická určitě si vyberete u této značky správný přípravek i pro vás tato značka totiž myslí skutečně na všechny a nabízí přípravky pro pokožku alergickou i citlivou. Navíc můžete zakoupit produkt pro vás, ale také vaše děti Ladival totiž nabízí také široké portfolio produktů určená především dětem.





Preferujete sprej, mléko nebo třeba gel? Ladival má vše!

U značky Ladival si velmi cením toho, že jejich portfolio nabízí celou řadu provedení jednotlivých přípravků. Můžete si vybrat sprej, gel nebo mléko záleží pouze na vás jaký druh kosmetiky preferujete. Osobně mám doma nyní Ladival Alergická pokožka ochranný sprej proti slunečnímu záření SPF 30 a jsem velmi spokojená, provedení tohoto přípravku je opravdu kvalitní. Navíc se sprej krásně nanáší, kapénky se následně lehce rozetřou a vstřebají. Samozřejmě je tento sprej voděodolný a jeho složení je velmi kvalitní.  Sprej neobsahuje oleje, emulgátory, parfémy, barviva ani konzervanty!

 

Znáte značku Ladival a její širokou nabídku?

5 komentářů

  1. Musím říct, že čím jsem starší, tím větší pozor na tyhle věci dávám. Značku ale neznám a slyším o ní poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  2. O značke som ešte nikdy nepočula a ani o jej výrobkov, ďakujem za zdieľanie :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  3. Já preferuji sprej, ale většinou kupuji krémy, protože spreje jsou drahé a navíc ani nepotřebuji vysoký SPF, takže moje investice do krémů na opalování a po opalování bývá minimální. :) Kosmetiku vůbec neznám.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vypadá krásně. Ještě jsem nezkoušela, ale mám právě ráda, když jsou SPF-ka ve spreji, opravdu se lépe a snadno nanáší.

    OdpovědětVymazat
  5. Letos jsem opalováky nepoužila ani jednou, bohužel mi přijde, že letos to léto nebylo nějak extra teplé..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.