středa 7. dubna 2021

Antiperspiranty, které mi skutečně vyhovují

Kdo by to neznal… s příchodem teplejších dní je zkrátka pocení na denním pořádku. Samozřejmě to není jen o teplých dnech, ale mnohdy také o hormonálních změnách, stresových stavech atd. Věřím, že každá z nás by mohla vyprávět skutečně dlouho… v dnešním článku bych vám ovšem ráda představila kuličky od značky GARNIER, které v poslední době používám každý den a nemohu si je vynachválit.



Jaký antiperspirant vlastě používat?

V dnešní době je k dostání celá řada antiperspirantů i deodorantů. Na trhu jsou produkty obyčejné, ale i ty, které se označují pojmy BIO, EKO a podobně, navíc můžeme vybírat ze spousty typů jako jsou například obyčejné kuličky, spreje nebo také tuhé deodoranty. Osobně jsem svého favorita zatím nenašla, ale již delší dobu nepoužívám spreje, protože právě po nich jsem měla pokožku v podpaží často podrážděnou. Volba antiperspirantu je na každém z nás a každý si musí najít to své. Já bych se s vámi chtěla podělit o kuličkové (tekuté) antiperspiranty, které mi v poslední době vyhovují nejvíce.




Mezi chamtivé lidi nepatřím, ale asi poprvé jsem v kosmetickém světě zažila ten pocit, že jsem si koupila jeden produkt jen tak na zkoušku a najednou jsem doma musela mít nutně další! Když jsem si poprvé všimla roll-on antiperspirantů od Garnier nedávala jsem jim příliš šanci, nalákaly mě ovšem na příjemnou cenu, a tak jsem je vyzkoušela. Po prvním zkoušení jsem byla nadšená, byla jsem ale také zvědavá, jak dlouho mi nadšení vydrží. Překvapivě ovšem drží celou dobu a jsem stále více a více spokojená. Antiperspiranty mají velmi příjemnou krémovou konzistenci, neštípou a nedráždí pokožku. Věc, která mě ovšem velmi mile překvapila je vůně, antiperspiranty mají opravdu velmi krásnou a jemnou vůni. Možná právě to byl důvod, proč jsem si pořídila hned 4.

 

Jaký druh ochrany proti pocení vyhovuje vám? Jaký typ deodorantu či antiperspirantu volíte nejčastěji?

12 komentářů

  1. Používám stejné. Dokud nenajdu perfektní přírodní deodorant, který funguje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle si taky kupuji a jsou skvělé, docela i dlouho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám doma Rexonu takú tú vysúvaciu a je skvelá, len trochu necháva škvrny na oblečení, ktoré idú vyprať, len no... Ale už dlho rozmýšľam, že by som vyskúšala niečo bio. Ale tieto som neskúšala a keď hovoríš, že si nadšená a ešte to potvrdzujú aj dievčatá v komentároch, tak by som ich mala určite vyskúšať.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem tuto řadu nezkoušela, ale zrovna mi dochází deodorant, takže hned mám další tip na vyzkoušení. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle jsem nezkoušela. Musím se přiznat, že jsem věrná tuhým deodorantům, které v létě používám i na stehna, aby se mi neodřela :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem nepoužila, ale věřím, že ti mohou vyhovovat. Osobně totiž Garnier hodně kupuji a to jak péči o tělo tak o plěť, ale po paži si dávám jen přírodní kuličky. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle jsem ještě nezkoušela, teď testuji novou Rexonu, která ještě není v prodeji a ta je boží!

    OdpovědětVymazat
  8. nezkoušela ani neznám teď testuji přírodní a paráda sice ta cena ale spokojenost

    OdpovědětVymazat
  9. Já nejraději používám od Rexony Sexy Bouquet, ten si kupuju neustále dokola :) Zkouším ale i ty více přírodní, teďka zrovna od Love Beaty and Planet, je fajn, ale větší zátěž nevydrží :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Ty vypadají moc hezky, to balení je takové roztomilé.
    Bohužel mi málokterý antiperspirant sedí a když ho nemám, potím se dost i v zimě. Za mě je nejlepší Dove a Rexona maximum protection, ty jsou pro mneo pravdu účinné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyto antiperspiranty jsem ještě nezkoušela, ale po tvém doporučení určitě vyzkouším. Moc Ti díky za tip! :) Dlouho hledám nějaký, který mi bude vyhovovat, tak třeba to bude právě tenhle.

    OdpovědětVymazat
  12. Mamka vždycky objeví nějakou super značku a já si ho pak kupuju taky :D Nejradši používám také kuličkové. Spreje mi nevadí, ty někdy používám i na provonění, ale tuhé mi teda nevyhovujou.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.