neděle 27. prosince 2020

Nepodceňujte péči o ruce v chladných dnech

Chladné rána, ale i dny jsou již v plném proudu a i přesto, že si ruce občas schováme do kapes dostávají pěkně zabrat, a to obzvlášť pokud nenosíte rukavice! Nepodceňujte proto v těchto dnech péči o vaše ruce a věnujte jim dostatečnou pozornost.


Pozor na dezinfekce a nekvalitní mýdla

Díky této době se téměř všude setkáme s desinfekcí. Na časté užívání desinfekce nebo různých antibakteriálních prostředků dávejte ovšem pozor. Podíl alkoholu a dalších látek totiž může pokožku vysušovat. Dejte si pozor také na nekvalitní mýdla, která také vašim rukou neprospějí.


Své ruce především hydratujte

Hydratace je v této době důležitá stejně jako nošení rukavic, když jsme venku. Pokud chcete své ruce hydratovat opět se poohlédněte po kvalitním krému na ruce. K zahození nejsou také hydratační rukavice, které zajistí, že pokožka absorbuje co největší množství krému.

Nebojte se také zkoušet různé krémy na ruce. Než narazíte na ten, který vám skutečně vyhovuje může to chvíli trvat. Můj tip je jednoznačně krém od značky Neutrogena. Tato značka nabízí celou řadu kvalitních krémů na ruce. Mile mě také překvapil krém na ruce od značky Ziaja, krém má nádhernou vůní, ale jeho hydratace je již trošku slabší. 






Vyhněte se kousání nehtů

Dávejte pozor na případné okusování nehtů nebo také kůžičky, pokud vás trápí tento problém a nemůžete odolat vyzkoušejte lak, který je vhodný proti kousání nehtů. Tento lak má nepříjemnou chuť, a tak věřím, že vám s odnaučením tohoto zlozvyku jistě pomůže. Pohled na neudržované, a ještě k tomu okousané nehty rozhodně není atraktivní. Kousání nehtů navíc vede k častým záděrům, a ačkoliv se to nezdá i do takto malé ranky se může dostat infekce. Dávejte proto pozor také na jemnou kůžičku v okolí nehtů.

 

A jak to máte s péčí o ruce vy? Dbáte na nošení rukavic a hydrataci nebo péči příliš neřešíte?

9 komentářů

  1. Já svoje ruce mám přes zimu vždycky sušší a teď ještě kord s používáním dezinfekce je to úplný konec :/ Proto se snažím ruce neustále mazat, nedávno jsem si pořídila krém na ruce od Vaseline, který mi dost pomáhá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Trošku to zanedbávám, přiznávám se. Ale občas používám krém od Yves Rocher, každopádně Neutrogena je pořád číslo jedna:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se přiznám, že rukavice moc nenosím, ale hydratovat se snažím. U mě je to teď zimou a desinfekcí, jinak je mám docela OK. Ale krém na ruce mám všude. Na stole, v práci, v kabelce... Člověk jak na to kouká, tak ho to nutí si ty ruce mazat. :D
    Přeji Ti vše nejlepší do nového roku! Míša
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý nápad na článok a krásne fotky! Starostlivosť o ruky určite netreba podceňovať, ja sama mám niekedy problem s hydratáciou pokožky v zimnom období a nie je to pre pokožku nič príjemné. Najviac mi však pomohla indulona, avšak z tejto rady od značky Ziaja som mala sprchový gél a tá vôňa bola nádherná, takže možno sa poobzerám aj po tomto kréme! Ďakujem za tip! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  5. Bez krému na ruce se v zimě neobejdu, je to pro mě produkt číslo 1! :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neutrogenu mám ráda, je dobrým pomocníkem v mnoha oblastech. Ještě že něco donesl Ježíšek i

    OdpovědětVymazat
  7. Krém od Neutrogeny mám taky a za mě jeden z nejlepších na zimu :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Ja sa staram o ruky každý den. Rukavice v zime nosim. Bez kremu na ruky neodidem z domu, mám ich doma niekolko, stále proste musim kremovat. Moja pokožka je dost suchá a citim to po každom umyti. Preto ani aktuálne neustále dezinfikovanie im velmi nepomáha a vysušuje ich ešte viac.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.