úterý 12. ledna 2021

Nadělujeme s NOTINO

Vánoce mají být časem klidu a míru a v tomto duchu jsem je pojala i já tento rok. Přes vánoční svátky a nový rok moc článků nevycházelo, ale i to se během ledna zase snad změní. 😊 Dnes bych vám ovšem ráda představila něco, na čem jsem v průběhu prosince také pracovala.


Nebylo to nic jiného než spolupráce s NOTINO, díky které jsem měla možnost alespoň trochu v této těžké době pomoci. Kosmetiku používám a mám jí moc ráda a o to více mě potěší, že ji může dostat také někdo, kdo ji skutečně potřebuje. S radostí jsem proto přijala nabídku od NOTINO, a tak malá radost putovala i do DENNÍHO STACIONÁŘE PAPRSEK, který se nachází v blízkosti mého bydliště.











DENNÍ STACIONÁŘ PAPRSEK poskytuje denní péči dětem a mládeži se zdravotním postižením. A jelikož jsem nevěděla, co by se jim přesně hodilo domluvila jsem se přímo se zástupci tohoto stacionáře a to, co si vybrali se nám nakonec skutečně podařilo dostat do balíčku!

4 komentáře

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.