pondělí 2. listopadu 2020

Podzimní příroda ve fotkách - toulky PODZIMEM 2020

Toto zvláštní období má pro mnoho lidí určitý význam, který si budou dlouhou dobu pamatovat. Ani já na tom nejsem jinak. Dlouhodobý home office si sice užívám stejně tak, jako odpolední toulky podzimní přírodou, ale stejně je pro mě toto COVIDOVÉ období velmi emoční.


Uklidnění často hledám při procházkách v přírodě. Mnohdy pak sebou záměrně beru foťák a jsem schopna se i 20 minut pozastavovat u nastavení a focení jednoho objektu. Zkrátka dělejte to, co vás baví, a to na co byste při normálním shonu neměli čas. Možná právě proto se toto celé děje, abychom si uvědomili, že se vše netočí jen kolem práce z běžného shonu. Dělejte proto to, co máte rádi a nezapomeňte zpomalit.


Ze svých procházek jsem pro vás připravila pár malých ukázek, které vám snad ukážou krásu letošního barevného podzimu. Fotografie níže nebyly nijak upraveny.












18 komentářů

  1. Fotky jsou moc nádherné, šikulka. Já podzim miluji a nejvíc mě teď mrzí, že jsem v karanténě a nemohu ven. Jaká škoda, už se těším, až budu volná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks for sharing this post!

    www.prosphairshop.com

    OdpovědětVymazat
  3. Beautyfull autumn photos :)
    Kisses from Poland !

    OdpovědětVymazat
  4. A great post! I love your blog. Your content is very interesting < 3 I am following you and invite you to me https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky josu krásné, podzim má vždy co nabídnout, i když kolem řádí pandemie. Přírodě to nejspíš jen prospívá.

    OdpovědětVymazat
  6. Já miluji ty barvy podzimu, máš moc krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Podzimní přírodu miluji nejvíc ze všech ostatních období, je to nádhera! Fotky se ti moc povedly. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky. Souhlasím s tebou v tom, že teď je prostě čas na to tak nějak zpomalit, a na jednu stranu to vůbec není špatné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Miluji tyhle fotky! Miluji podzim! Teď je těch podzimních fotek všude kolem mnoho, ale já se jich stejně nemohu nabažit! :) Děkuji za ně!

    Listy snů

    OdpovědětVymazat
  10. Amazing photos Honey! Really great post!
    Kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  11. Podzim miluju! Ty barvy a procházky! Fotky jsou moc krásné :) Dávám odběr :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi moc šikovná, fotky se Ti velmi povedly! A že jsou bez úprav? Těžko se tomu věří :) Příroda je hold kouzelná :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Nossa que fotos lindas, amei, aqui no Brasil, quer dizer pelo menos aqui na Bahia região que eu moro é muito difícil vê assim, como digo nunca vi fotos reais da natureza no outono, adoraria está em um lugar tão lindo aproveitando a beleza das plantas. Beijos flor.

    www.mulhernovaera.com.br

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.