pátek 30. října 2020

Podzimní relaxování doplňte kvalitní péčí o vlasy

Podzim je tu, a tak je na čase začít se trochu hýčkat… kosmetika, líčení, zajímavá manikúra a výrazné barvičky na vlasech k podzimu neodmyslitelně patří. Právě podzim je ovšem obdobím, kdy se člověk může naložit do teplé vany, a to úplně bez výčitek! Aby i vaše relaxace byla dnes příjemnější připravila jsem pro vás článek, jak pečovat o vlasy.


Kvalitní šampón, který vám bude sedět

Nebojte se experimentovat a dejte si na čas s výběrem šampónu, který vám bude sedět. Pokožka hlavy by neměla být vysušená, vlasy by se neměly rychle mastit a šampón by rozhodně neměl pokožku dráždit. Dejte si proto s výběrem šampónu záležet. Na trhu jich najdete spoustu a stále přibývají nové, tak neváhejte a zkuste nějaký z novějších kousků!


Kondicionéry jsou pro každou ženu

U mužů by kondicionéry asi neuspěly, ale u nás žen je to základ. Pokud máte trochu delší vlasy jistě se i ve vaší koupelně kondicionér na vlasy nachází. Tento produkt je skvělým pomocníkem, protože vlasy ošetří a zároveň také usnadní jejich rozčesávání.


Masky na vlasy? Určitě!

Mým poměrně novým objevem se staly masky na vlasy. Masky jsem nikdy v minulosti příliš nepoužívala, ale v poslední době volím právě je. Mnohdy jimi nahradím i kondicionér. Masky se na vlasech nechávají o něco dále a vlasy by měly navíc ošetřit a dodat jim potřebnou výživu. Za sebe mohu doporučit určitě L’Oréal Professionnel Serie Expert Absolut Repair Gold Quinoa + Protein. Tuto masku jsem vyzkoušela náhodou, když jsem sháněla nějakou, která by zacelila mé roztřepené konečky a zároveň vlasy posílila. Tato intenzivní regenerační maska pro velmi poškozené vlasy je asi nyní mým největším objevem. Ačkoliv je cena masky o něco vyšší rozhodně nelituji. Masky stačí na vlasy nanést opravdu trošičku a výsledek je opravdu velmi příjemný. Konečky mám nyní sice mírně zastřižené, ale i tak věřím, že maska třepení zpomalí. Navíc jsou vlasy vždy krásně hebké a skvěle se s nimi dále pracuje (česání, fénování a žehlení je najednou brnkačka).



Olejíčky, spreje a další doplňující péče

Díky masce na vlasy jsem v poslední době mírně upustila od používání další bezoplachové péče, což je možná trochu chyba. I tak považuji tuto sféru za velmi důležitou, protože spreje, které ochrání vlasy před teplem a námahou způsobenou žehlením, fénováním či jiným stylingem jsou zkrátka důležité.


Podpořte vlasy také zevnitř! Nezapomínejte na doplňky stravy

Při veškeré dostupné kosmetice mnoho z nás opomíjí jednu velmi důležitou kategorii – DOPLŇKY STRAVY. Nezapomínejte vlasy, nehty a pokožku podporovat také zevnitř. Určitě vyzkoušejte také Zinek a další důležité vitamíny, které vám s udržováním zdravých a silných vlasů mohou pomoci!

 

A jak to s péčí o vlasy máte vy? Také milujete chladné podzimní dny, kdy si můžete dopřát bez výčitek horkou vanu nebo sprchu?

6 komentářů

  1. Strašně dlouho mi trvalo, než jsem našla ideální šampon a letos v létě jsem ho konečně našla. Používám řadu Invigo od značky Wella - šampon, kondicionér a plánuju si pořídit i masku. K tomu ještě používám občas antistatický sprej na vlasy a vždy po umytí olejíček od značky Gliss na roztřepené konečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Welle a jejich letní edici jsem hodně slyšela, je to taková ta žlutá edice? :)

      Vymazat
  2. Teď na podzim mám vlasy hodně vysušené a proto se snažím používat různé masky a dopřát jim více péče. Tahle od L'oreál vypadá také dobře. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli určitě doporučuji vyzkoušet, já jsem dlouho sháněla tu, která by mi vyhovovala a tahle se osvědčila opravdu skvěle! Tak pokud nevíš vyzkoušej a dej pak vědět. :)

      Vymazat
  3. Masky na vlasy používám ráda, ale jen málo kdy si je udělám. Když si myju vlasy, chci to mít rychle za sebou :D :D A často beru biosil, většinou tak 3x do roka. Teď jsem si koupila i pro změnu ReviHair, ale těžko říct, jestli se za ten měsíc udělal nějaký rozdíl.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. I replace my conditioner with hair mask too. Wonderful tips and suggestions!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.