středa 18. listopadu 2020

Konečně jsme vybrali vůni, která sedí a neztrácí na intenzitě!

Není to tak dávno, co jsem neustále poslouchala o tom, jak si můj přítel chce pořídit novou parfémovanou vodu. Celý měsíc jsem slýchala „Lásko, já chci tu vůni YSL ona tak voní… víš kterou myslím, že? Ten originál.“. Samozřejmě jsem to nakonec nevydržela, a tak jsme vyrazili do víru velkoměsta pro onu osudnou vůni, kterou si můj přítel tolik přál. <3


Originální Yves Saint Lauren mě příliš nenadchnul

Jsem zastáncem kořeněných vůní a totéž můj přítel, ale ten den nás klasický Yves Saint Laurent opravdu příliš nezaujal. Hledali jsme tedy dále a zkoušeli spoustu dalších vůní. S překvapením nás ovšem oba dva velmi zaujala parfémovaná voda Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme. I přesto jsme si nebyli jistí a z kamenné prodejny NOTINO jsme odešli z nepořízenou.



Vůně, která vám utkví v hlavě

Ani jeden z nás nebýváme moc hrrrr a na koupení některých věcí potřebujeme svůj čas. Takto tomu bylo i s vůní Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme, kterou jsme nakonec objednali a rozhodně nelitujeme. Své místo má v kosmetické části mého přítele, rozhodně ani já k ní nejsem úplně chladná mnohdy se mi totiž stane, že po ní voním i já, stačí totiž pouhé obejmutí od přítele a je to všude!


Vůně je krásně jemná, a přitom poměrně intenzivní. Jednoduché složení v podobě šalvěje, pačule a santalového dřeva je zkrátka opravdu velmi příjemná. Tato vůně se skvěle hodí na tyto podzimní a zimní dny. Je vhodná také na večerní příležitosti i důležité pracovní schůzky. Pokud tedy sháníte dárek pro svého přítele zkuste třeba tuto parfémovanou vodu.




Parfémovaná voda značky YSL nás zkrátka tak ohromila, že jsem se s vámi o ní musela podělit, třeba vám tento článek nebo chcete-li mini recenze přinese první tip na vánoční dárek pro přítele, kamaráda nebo dokonce tatínka!

 

Máte nějaký tip na pánskou vůni, která vám dlouho utkvěla v hlavě a neztrácí na své intenzitě?

8 komentářů

  1. Já mám ráda od YSL parfémovanou vodu Y nebo od Dioru, ty mi na příteli voní :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. od YSL miluji všechno, ať už jde o parfémy nebo jejich kosmetiku. S pánskými parfémy ale této značky vůbec nemám žádnou zkušenost :) věřím, že voní úžasně!

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  3. YSL miluju, má krásné vůně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Konkrétny tip na pánsku vôňu nemám, ale YSL parfumy zbožňujem :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Pánské vůně mám na mužích moc ráda, hlavně ty, co dlouho vydrží. Tohle je určitě skvělá volba! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám ráda vůně od Mexx, ale je pravda, že tak dlouho nevydrží... :/

    OdpovědětVymazat
  7. táto vôňa mi pripomína Dior je výrazná, mužská a naozaj sa vrije do pamati :)

    OdpovědětVymazat
  8. To zní zajímavě :). Můj přítel má jednu vůni, která mi strašně krásně voní, ale netuším, co to je :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.