středa 11. listopadu 2020

Edith Piaf aneb film, který mě opravdu nenechal chladnou

O Edith Piaf jsem toho do nedávna tolik nevěděla, ale po zhlédnutí stejno jménem filmu jsem jí opravdu velmi zaujata. Právě z tohoto důvodu jsem pro vás připravila dnešní článek, kterým bych vám chtěla přiblížit velmi zajímavý film z roku 2007. Tento film není žádnou novinkou pro mě byl ovšem neskutečně obohacujícím a pokud jste ho ještě neviděli třeba přinese něco i vám!



Její jméno je známé jako její hlas, ale víte o ní vše?

Její hlas jsem vždy poznala a stejně tak i její jméno, ale její život mi vůbec nic neříkal. Nevěděla jsem příliš o období, v kterém žila ale ani o tom, jak vlastně žila. Nelehký, a přesto tak prostopášný život, jaký vedla je ve filmu velmi dobře zachycen.


Hledáte opravdu silný film?

Nevím, jestli se ze mě stává člověk, který si v poslední době bere vše k srdci, ale tento film mi utkvěl v paměti opravdu na dlouho. Ačkoliv mě chvílemi nenechával vůbec klidnou, musím uznat, že se velmi povedl a ani chvilku jsem se u něj nenudila ba přímo naopak vše jsem hltala a nasávala! Pokud tedy hledáte opravdu silný film rozhodně vyzkoušejte toto hudební drama.



Kde Bůh dal, tam i vzal

Ačkoliv má Edith opravdu přenádherný hlas o jejím životě už se toho tolik krásného říci nedá. Život Vrabčáka byl sice opravdu nelehký, ale ani to by nás nemělo ospravedlňovat před hrubým, neetickým a velmi neomaleným chováním!

 

Znáte tento film? Jaké jste u něj měli pocity a co vás zaujalo na tomto snímku nejvíce?

9 komentářů

  1. Pane jo. Mám ráda filmy, na které pak člověk ještě myslí. Filmy, které něco v člověku zanechají, nějak ho zasáhnou. Myslím, že se podívám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, film je úplně úžasný. :) Pak dej vědět, jak se líbil§

      Vymazat
  2. Tak film jsem neviděla a o jejím životě taky moc nevím. :O

    OdpovědětVymazat
  3. Film neznám, ale zaujal mě dle tvého popisu, takže na něj určitě mrknu! :))

    OdpovědětVymazat
  4. O filmu jsem mnohé slyšela, přesto jsem ještě neměla příležitost se na něj podívat. Tak snad si vyšetřím kousek času.

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo film jsem neviděla, ve volném čase si ho pustím, díky za tip!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Film neznám, ale už z recenze mám z něj totální husinu. Věřím, že ten život neměla lehký :(

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.