neděle 19. června 2022

Recenze: BLUE DETOX sérum a krém

V nedávném článků jsem vám představila novou řadu BLUE DETOX od značky FOR LIFE & MADAGA. Tato řada je velmi specifická svým zaměřením, a tak podobnou kosmetiku budete hledat velmi dlouho. Tématika modrého záření, které na nás ovšem míří ze všech stran je velmi aktuální. Proto jsem se produktům rozhodla věnovat trochu pečlivěji a věnovat jim ještě jeden článek.


Prokazatelné a vědecké zprávy pro vás nemám, ale zajímavou recenzi se spoustu poznatků snad ano. Krém a sérům jsem totiž poctivě odzkoušela a můžu říci, že mě čekalo ne jedno překvapení. Navíc tyto produkty si oblíbil ještě více než já můj přítel, což pro mě bylo další velké překvapení, protože, jak je obecně známo... muži kosmetiku nepoužívají, když jim ovšem dáte do rukou něco, co je zaujme i toto klišé se může změnit.


Co je to vlastně sérum? Produkt s vysokou koncentrací aktivních látek. Vysoká dávka živin již v malé dávce.


K produktům, která jsou označována jako séra bývám spíše skeptická. V minulosti se ke mně dostalo totiž sérum, které bylo opravdu nevydařené. Po jeho aplikaci se mi pleť stáhla, byla vysušená a velmi mě svědila, nezachránil to ani krém. Tentokrát jsem byla ovšem velmi mile překvapena! Po aplikaci séra na pleť jsem cítila příjemné osvěžení pokožky, a především očního okolí. Po použití se dostavila okamžitá úleva, kterou jsem po celém dni opravdu potřebovala). Sérum i krém řady BLUE DETOX má velmi specifickou vůni, a ačkoliv je řada určená ženám i mužům myslím si, že vůni si oblíbí především ženy, které vyhledávají květinové vůně.

Ačkoliv sérum zařídí velkou dávku aktivních látek, které pleť potřebuje mnohdy nestačí na její hydrataci a péči samotné. Proto je velmi dobré podpořit účinky séra také krémem, který se postará o důkladnou hydrataci pokožky. Krém sloužící jako ochrana proti modrému záření má opět velmi příjemnou vůni a jemnou texturu. Krém se velmi rychle a vstřebá, postará se o uzavření pórů a zklidnění pleti.

2 komentáře

  1. Nějaké sérum bych teď sakra potřebovala, zrovna žádné nemám a tohle vypadá hodně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu doporučit. Podle mě jedno z nejlepších ba nejlepší sérum, které jsem měla. :)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.