středa 1. září 2021

Kosmetický stolek, místo pro mou rutinu i zkrášlování, co skrývá?

Asi každá žena, která má ráda kosmetiku a malování touží po místě, kde by si všechny své kosmetické nezbytnosti a šperky mohla pohodlně a přehledně uložit. Pokud máte doma dostatek místa nabízí se jako řešení kosmetický stolek, jak vypadá ten můj a co vše v něm a na něm mám si prozradíme v dnešním článku.

Můj kosmetický stolek hlídají dva medvědi!
 

Kosmetický stolek, jaký vybrat a kde ho umístit?

Výběr kosmetického stolku bývá někde oříšek, já ten svůj mám již několik let a volila jsem ho tak aby se jeho horní plocha se zrcadlem dala i zavřít. Ačkoliv tuto možnost nevyužívám a vše mám pořád otevřeno líbí se mi ta myšlenka, že si z něj můžu někdy udělat i psací stůl.


Místo, kde kosmetický stolek umístíte by mělo být dostatečně světlé, aby pro vás malování a zkrášlování bylo pohodlné. Vše je ovšem o tom, jaké máte možnosti a prostory. Já mám svůj koutek v ložnici, toto místo mi maximálně vyhovuje ráno i večer, ale někdy nemám dostatek světla. Využívám tak klasickou pokojovou lampu. V brzké době si ovšem asi pořídím i lampičku přímo k líčení.


Make-up od značky MAC zatím stále testuji, ale již brzy bych pro vás ráda připravila recenzi. Dermacol Caviar Long Stay dlouhotrvající make-up s výtažky z kaviáru a zdokonalující korektor patří mezi mé stále oblíbence. 


Antiperspiranty mám doma na více místech, ale jeden nesmí chybět ani na kosmetickém stolku. Zbylé mám nejčastěji ve skříni u oblečení, kde se oblékám a tak je zároveň nejčastěji využívám. Jinak tento antiperspirant vám rozhodně mohu doporučit - krásně voní a skvěle funguje!

Olejíček, krémy na obličej, krém na oční okolí, krém na ochranu před sluníčkem a další propriety mám u sebe přímo na stolku. Jedná se totiž o produkty, které nejčastěji používám. Za zmínku patří krém od značky Ladival, který jsem si přes léto opravdu velmi oblíbila!

Černého krému si prosím nevšímejte, mírně se mu poškodil již potisk... nicméně krém s obsahem CBD má u mě čestné místo a pokud o jeho pořízení také přemýšlíte, pak určitě doporučuji vyzkoušet.

Olejíček nepoužívám každý den, ale masážní roller se stává v poslední době mým nepostradatelným přítelem. Používám ho převážně večer, ale pokud mám chvilku i ráno, ráda si dopřeju masáž obličeje. 

S pořízením setu KORIKA Tools face roller & gua sha jsem ze začátku dlouho váhala, ale investici do těchto pomůcek rozhodně doporučuji. Naučila jsem se takto věnovat svému obličeji, který péči rozhodně potřebuje.

I šperky si zaslouží péči, proto je většinou ukládám do malé šperkovnice, kde jsou chráněny před světlem, vlhkem a dalšími faktory, které jim nesvědčí.

Štětce, rtěnky, tužky na obočí, oční stíny, pudry a další propriety schovávám v šuplíku. Stejně jako make-up mám doma pudr od značky MAC cosmetics. O pudru i make-upu vám povím více, protože oba produkty jsou velmi zajímavé, ale pouze jeden je mým FAVORITEM!


Novinkou na mém stolku je zvětšovací zrcadlo, které bohužel musím mít podloženo košíčkem abych ho měla ve správné výšce. Pokud máte tip na lepší podstavec SEM S NÍM! Moc dobře vím, že převrácený košík totiž nevypadá zrovna esteticky! Zrcadlo v pozadí je velké a velmi dobré, ale nemá funkci zvětšování. 

Co schovat do šuplíku a co nechat při ruce?

Šuplíky jsou praktická věc pro uschování věcí, které nemusí být na očích… mnohdy to mohou být intimní pomůcky, ale také kosmetika, která nesnese světlo nebo štětce na které by se zbytečně prášilo. Podle těchto kritérii se rozhoduji, co schovám a co nechám nahoře, často si na stolku nechávám věci, které používám denně – krémy, make-up, odličovací tampóny, tyčinky do uší a další nezbytnosti. Jako součást vnímám také šperkovnici, ve které mám uschovány prstýnky, řetízky a hodinky.

 

Máte i vy svůj kosmetický stolek nebo tento koutek řešíte jiným způsobem? 

13 komentářů

  1. Máš to krásně uspořádané a na podstavec pod zrcadlo mě napadlo vzít nějakou krabici a oblepit ji něčím pěkným, aby ti tam zapadala :) no a já vzhledem k tomu, že pendluju mezi městy, tak mám kosmetiku v taštičkách, které můžu kdykoliv zabalit do kufru (nepraktické, já vím, ale jinak to nejde:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš vše pěkně uspořádané, takový stoleček bych také potřebovala! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já žádný kosmetický nemám, protože se prakticky nemaluju, ale ten tvůj vypadá božsky! :) Je super, že se dá i složit do psacího stolu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Takový kosmetický stolek bych si taky moc přála.. Bohužel na něj teď doma nemám vůbec místo.. Ale snad někdy.. Až v domečku.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mok krásný koutek máš :). Já nic takového nemám, protože kosmetiku nějak nepoužívám :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle téma pro mě bude za chvíli docela aktuální a musím se přiznat, že tak nějak furt váhám, jak si to uspořádám :D Máš to moc hezké!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Kozmetický stolík je aj pre mňa jednoducho nezbytnosť :) Super nápad na článok! Mňa veľmi inak zaujali oba make-upy, ktoré v ňom ukrývaš :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  8. Mít takovýhle stoleček je sen ♥ Máš to moc hezké :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé, tak to vypadá moc pěkně! :-) Já kosmetický stolek nemám, vlastně jej ani nepotřebuji. Tolik kosmetiky nemám, spíš se moc nemaluji. Ale je to hezký! A ten makeup? Na recenzi se těším, protože nějaký pořádný make-up sháním :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pekné miestečko máš. Aj ja by som také uvítala

    NOVÝ ČLÁNOK TUNA

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezky sis to zařídila i zorganizovala, takový koutek si přeje snad každá žena :)
    Já mám takový i s vysněným toaletním stolkem v Česku, bohužel, občas mi opravdu chybí, ale zase mi přijde škoda, si ho tady v UK kupovat znovu...

    OdpovědětVymazat
  12. Já se maluju i odličuju v koupelně a bižu a šperky mám v ložnici ve dvou šuplíkách komody. Možná by se šperkovince hodila - bylo by to líp složené a zabralo by to míň místa.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tam se musí líčit a starat o pleť samo! Máš vše krásně uspořádané a takový stoleček bych taky brala. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.