neděle 1. září 2019

Notino TRY AND BUY - vyzkoušej a kup

I přesto, že již máte po práci mnohdy se stává, že stále pracujete. Vyřizování mailů, telefonátů a dalších nezbytných věcí mě někdy čeká i po práci, ale proto, že mě to baví! Horší je, že stále častěji začínám vnímat, jak pracuje neustále i mé podvědomí. Má práce nemá až tolik společného s marketingem, ale často se k němu náhodou přiblížím… k marketingovým akcím jsem velmi často kritická a skeptická, dnes se s vámi musím podělit ovšem o jednu, která se náramně povedla.



Try and Buy, what?!
Pokud Vám nadpis tohoto odstavce nepřinesl konkrétní představu, jak může vypadat kvalitní marketingová akce, ráda vám ji udělám sama. Právě při minulém prohlížení stránek notino.cz - parfémy online - jsem si v pravém dolním rohu všimla notifikace (upozornění) na akci "Vyzkoušej a kup". Po kliknutí se zobrazila stránek s výběrem nejrůznějších parfémů. Neváhala jsem a ihned si jich vybrala rovnou všech 5. Jednou z možností byla také volba - Nechte to na nás - parfém pak vybere samotné Notino. Pokud čekáte pět plných vzorečků voňavek asi chcete příliš. Pokud jste na tom stejně jako já, napadne vás obálka, kde budou odstřiky na vzorečkovém papírku… a tak to taky je!



Odstřiky vybraných vůní až domů
Domů mi po necelém týdnu dorazila obálka, která neskutečně voněla. Ano, opravdu! Ani bych nevěřila, že obálka může takto vonět. V obálce se nacházel tvrdý papír s oddělením na snadné odtrhnutí a pěti vybranými vůněmi. S představou vám asi pomohou fotografie. Jednotlivé vzorečky jsem si natrhla a postupně odkrývala nálepky.


Výběr je mnohem snazší, pokud víte, co chcete
Výběr vůně, která vám vyhovuje je vždy mnohem snazší, pokud máte jasno v tom, co chcete. Zda je to kořeněná nebo naopak sladká vůně, já začala těmito kritérii. Postupně jsem si vzorečky seskládala tak, abych postupně mohla vyřazovat vůně, které mi nejméně voní Nakonec se musím přiznat, že nejspíše zůstanu věrná své oblíbené značce Calvin Klein, od které mi vůně nyní i došla. Právě i z toho důvodu jsem si vůni vybrala do vzorníku a přesvědčila se o tom, že tato značka mi voní a snad i sedí nejvíce ze všech.



A jak to vše hodnotím?
Musím uznat, že tuto marketingovou akci opravdu oceňuji. Mám velmi ráda, když mám něco fyzicky v ruce, můžu si s tím hrát, přemýšlet nad tím, vidím snahu firmy, kvalitní zpracování, a navíc můžu potom takový materiál využít i nadále. Jednotlivé vzorečky jsem si totiž dala do skříně s oblečením, kde jistě budou k užitku a provoní tak veškeré oblečení, jen se obávám, že mi každá věc bude vonět jinak, v každé poličce mám totiž jiný vzoreček! :D

Okomentovat

Děkuji za váš komentář!

Calistka. Theme by STS.