Dnešní článek nebude výjimečně recenzí, ale obyčejným článkem. Dnes bych se s tebou ráda podělila o svou zkušenost s reklamací na e-shopu notino.cz. Internetové obchody jsou skvělé a není nic příjemnějšího než si z nich objednat až do pohodlí domova, ale co když se nám něco pokazí? Jak vlastně vyřídit reklamaci?
Já sama jsem s tímto e-shopem nikdy problém neměla a jak jistě víš pravidelně na něm objednávám. Po roce a půl se mi ovšem zkazil holící strojek, což mě opravdu mrzelo. Byl docela drahý, a tak jsem přeci jen chtěla vyzkoušet reklamaci.

Braun Lady Style 5560 dámský holicí strojek, který jsem občas používala z ničeho nic začal vytrhávat chloupky, což pro mě bylo docela nepříjemné, a tak jsem jednoduše napsala na e-shop, kde mi byl napsán postup a případné možnosti reklamace.
Možnosti byly dvě buď to zaslat na uvedenou adresu anebo zanést zboží na výdejní místa. Já jsem zvolila možnost druhou, kde se mnou paní vyplnila formulář a po chvilce jsem byla venku. Domluvily jsem se na opravě nebo případném vrácení peněz. Po zhruba dvou týdnech mi volalo neznámé číslo, které mi oznámilo, že strojek je opravený a zaslaný na mou adresu! A tak jsem ho měla doma. Strojek byl opravený a jeho hlavice vyměněná.
Reklamaci tedy hodnotím jako naprosto rychlou, a hlavně bez problémovou. Pokud se ještě stále bojíš objednávat třeba elektroniku z internetu, tak určitě nemusíš!
Okomentovat
Děkuji za váš komentář!